مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از اجرای طرح پویش ملی «به توان ما» به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی و هیئت‌های مذهبی در کردستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان، با اشاره به ویروس کرونا و سرعت شیوع این بیماری در کشور گفت: در این دوران که به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری ویروسی بسیاری از اجتماعات دینی در کشور و بالطبع آن در استان تعطیل شده است، لذا ما باید به دنبال بهره‌مندی هرچه بیشتر از فیوضات ماه مبارک رجب باشیم.

او با اشاره به کمبود لوازم بهداشت فردی از جمله ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی‌کننده و ... در جامعه اشاره و عنوان کرد: در این دوران که باید همگان بیشتر از قدرت لایزال الهی طلب استغفار کنیم، کمک به هم نوعانمان یکی از راه‌های طلب بخشش از درگاه الهی است.

حجت‌الاسلام حاتمیان از اجرای طرح پویش ملی «به توان ما» برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و هیأت‌های مذهبی برای خرید بسته‌های سلامت و پیشگیری از کرونا و ارسال به مناطق محروم در کردستان خبر داد. به جای حسرت خوردن برای عدم برگزاری نماز‌های جماعت، مجالس جشن اهل بیت و اعتکاف با کمک به مردم مناطق محروم و تهیه بسته‌های سلامت از آثار و برکات این حرکت معنوی که امید‌های افزون‌تر و طراوت بیشتر خواهد بود، بیشتر بهره‌مند شویم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان اجتماع اصلی این حرکت معنوی با عنوان «به توان ما» را «قلوب مؤمنین» دانست و افزود: همه باید با مراجعه به فضای مجازی و یا ادارات تبلیغات اسلامی در این حرکت معنوی شرکت کنیم.

او در پایان یادآور شد: برای پیوستن به این پویش ملی خیرین کردستانی می‌توانند عدد ۱۱ را به شماره ۳۰۰۰۱۱۷۱ ارسال کنند تا روش‌های مشارکت و پرداخت برای آنان ارسال شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.