به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت هموطنان، محدودیت تردد در ورودی شهرستان طالقان از امروز اعمال گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، جهانی، فرماندار گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت هموطنان و شهروندان عزیز، محدودیت تردد در ورودی شهرستان طالقان از امروز اعمال گردید.
جهانی افزود: بر اساس تصمیم ستاد جلوگیری از شیوع بیماری کرونا شهرستان ، از ورود غیر ضروری هموطنان به ویژه مسافران و گردشگران عزیز به شهرستان طالقان جلوگیری می شود.
او گفت : با هماهنگی و تلاش های شبانه روزی دستگاه های خدمات رسان شهرستان طی روزهای اخیر، علاوه بر ضدعفونی و گندزدایی خیابان ها ، معابر شهر و روستاها و اماکن عمومی و ادارات طالقان ، پایگاهی را توسط عوامل شبکه بهداشت و درمان ، هلال احمر و اورژانس در ورودی‌ شهرستان طالقان که مجهز به چند دستگاه تب سنج می باشند را به صورت شبانه روزی ایجاد نموده اییم تا ضمن کنترل و نظارت لازم ، از ورود کسانی که مشکوک به این بیماری هستند جلوگیری نمایند.
فرماندار طالقان با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی افزود: تمامی هتل ها و مجموعه های اقامتی در طالقان تعطیل است و هرگونه پذیرش در ویلا ها ، سوئیت ها و خانه های مسافر تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد. 

انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.