طرح ضد عفونی معابر و اماکن عمومی مهرشهر با شعار ما کرونا را شکست می دهیم انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،در راستای مقابله با ویروس کرونا و کمک به بهداشت عمومی و همچنین ایجاد آرامش روحی و روانی در جامعه به همت جمعی از جهادگران بسیجی پایگاههای تابعه حوزه۴۱۵ شهید احمدی روشن ناحیه امام هادی (ع) معابر و اماکن عمومی و اداری مهرشهر با استفاد از مایع ضد عفونی کننده با شعار ما کرونا را شکست می‌دهیم ضد عفونی شدند.
صادق ترابی، فرمانده پایگاه بسیج هجرت مسجد جامع حسین آباد مهرشهر در خصوص اجرای این طرح جهادی در منطقه گفت: این کار خدمات رسانی در راستای اعتلای فرهنگ بسیج و خدمت رسانی به مردم صورت گرفت تا بخشی از نگرانی مردم را نسبت به ویروس کرونا کاهش دهد.

ترابی افزود: در اجرای این طرح معابر عمومی، اصلی و اماکن عمومی همچون مساجد، اماکن انتظامی و نظامی، مصلای مهرشهر و همچنین جایگاه‌های سوخت و ادارات مستقر در منطقه با استفاده از مایع ضد عفونی کننده در طی سه روز متوالی ضد عفونی شدند.
او گفت: ۲۵ نفر از نیرو‌های جهادگر پایگاه‌های بسیج شرکت کردند و در صورت نیاز به خدمت رسانی بیشتر در روز‌های آتی بسیجیان منطقه آماده به خدمت رسانی در جهت ریشه کنی ویروس کرونا در سطح جامعه خواهند بود.
انتهای پیام / م  .م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.