رئیس پلیس راه البرز گفت: جاده کرج - چالوس برای پیشگیری از گسترش کرونا بسته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ رضا گودرزی،رئیس پلیس راه البرز گفت:جاده کرج - چالوس برای پیشگیری از گسترش کرونا بسته شد و  تا اطلاع بعدی  ادامه دارد.

سرهنگ گودرزی تاکید کرد که رانندگان به هیچ عنوان اصرار به تردد دراین مسیر را نداشته باشند چرا که اجازه تردد به هیچ وسیله نقلیه ای داده نمی شود.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج - چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگر درحوزه استان مازندران قراردارد.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

طبق گزارش روز پنجشنبه (۱۵اسفندماه ) وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، تاکنونتعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۳ هزار و ۵۱۳ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۰۷ نفر رسید و همچنین ۷۳۹ نفر تاکنون بهبود یافته‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز نیز  امروز  اعلام کرد که با بررسی نتایج آزمایشات ، شمار قطعی مبتلایان به بیماری کرونا در این استان به ۱۴۰ نفر رسید و تاکنون ۸ نفر بر اثر این ویروس جان باخته اند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
بهنام
۰۱:۴۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
اخه من نمیدونم این شمال چی داره خانواده شما باعث پخش این بیماری اول به خودت بعد به تمام مردم ایران هستید لطف بشین تو خونت دیگه مردم رو هم تو خط میندازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
این دیوانه ها به کجا میخواهند بروند؟
یک عده بی درد و بی غم که همیشه با جان و روان اکثریت ملت ما بازی کرده اند و هر فرصتی را برای فرار از دغدغه های زندگی آلودگی شهری با هر تعطیلی به سمت شمال سرازیر میشوند ؛ کرونا با یک نفر شروع شده الان 97 کشور را به علت عدم رعایت نکات ایمنی درگیر کرده است.
آقایون بی درد یا به عبارتی با درد همین الان یکهویی در جاده های شمال کمی عقلتان را به کار اندازید در خود همن تهران هم دور دور نکنید ؛ لطفا نکات ایمنی را رعایت فرمائید و مایه دردسر اکثریت با مشکلات مالی جامعه نشوید ؛ الان با پول های میلیاردی تان هم کشور های خارجی شما را قبول نمیکنند و از همین امارات هم بیرونتان کرده اند ؛ چرا که دغدغه حال حاضر جهانی بحران کرونا ست ؛ می فهمید؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اين تابلوها فايده نداره بايد با تخته سنگهاي بزرگ جاده ها رو بست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
جاده رو با بولدوزر تخريب كنين و فقط يه باريكه براي تردد كاميوناي سوخت و غذا بذارن