رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ایلام از اجرای عملیات آماده سازی بستر کشت به منظور کاشت چمن درشهر ایلام خبر داد.

اجرای عملیات آماده سازی بستر کشت به منظور کاشت چمن در ایلام

کارزانی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: عملیات آماده سازی بستر کشت جهت کاشت چمن در بوستان همسایگی انتهای دانشگاه باختر در محله فرهنگیان و بلوار پژوهش جنب مجتمع‌های آپارتمانی انجام شده است.

او ادامه داد: همچنین عملیات پخش کود دامی در سطوح چمنکاری شده و فضای سبز شهری در سطح شهر ایلام، پروژه احداث مخازن آب فضا‌های سبز، هرس درختان چنار خیابان پاسداران و همچنین رنگ آمیزی گلدان‌ها و مبلمان شهری از فعالیت‌هایی است که طی هفته‌های گذشته تا کنون انجام شده است.

کارزانی در رابطه با ضدعفونی و گند زدایی اماکن عمومی شهر ایلام مطرح کرد: عملیات شستشو و گندزدایی سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها و بوستان‌های شهر ایلام به منظور پیشگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی و همچنین شستشو و ضد عفونی کف و درب و پنجره مساجد کلیه پارک‌ها در آستانه سال نو توسط اکیپ‌های سازمان سیما، منظر و فضا‌های سبز شهری شهرداری ایلام انجام شده است.

او بیان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی بهداشتی برای کارگران حوزه فضای سبز و خدمات شهری در پی شیوع ویروس کرونا، از دیگر فعالیت‌های این سازمان در جهت جلوگیری از گسترش این ویروس بود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.