معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان ایلام مطرح کرد؛

ضد عفونی و گندزدایی برای مقابله با کرونا ویروس

معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان ایلام از ضد عفونی و گندزدایی مدارس، ادارات، اماکن عمومی،پایانه‌ها برای مقابله با کرونا ویروس خبر داد.

ضد عفونی و گندزدایی برای مقابله با کرونا ویروس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جمیل صادقی فر، معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان ایلام گفت: در پی شیوع بیماری کرونا ویروس (کووید ۱۹) در کشور، با مدیریت مرکز سلامت محیط کار و مرکز بهداشت استان و تلاش شبانه روزی شبکه‌های بهداشت و درمان در سراسر استان اقدامات شایسته‌ای در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس انجام شد.

همچنین صادقی فر از همکاری صمیمانه و خوب شهرداری، دامپزشکی و آب و فاضلاب شهری و سایر ارگان‌های همکار در ارتباط با گندزدایی و ضدعفونی معابر اصلی شهر ایلام تقدیر و تشکر نمود.

 سجادی مدیر سلامت محیط کار مرکز بهداشت استان نیز  بیان کرد: گندزدایی بیش از ۳۳۱ مدرسه و ۱۲۲ اداره تا کنون انجام شده است.

او افزود: در همین راستا تعداد ۸۶۱ نفر آموزش راه‌های پیشگیری و مقابله با کرونا دریافت کردند و ۴۳۹ لیتر مواد گندزدا در سطح استان تهیه و توزیع گردید.

به منظور بیان و تشریح شیوه‌های پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس ۷۹ جلسه آموزشی و ۲۲ جلسه ستادی برگزار گردید و نمایندگان ادارات و مدیران مدارس سطح استان در مورد شیوه‌های گندزدایی محیط کار آموزش‌های لازم را دریافت نمودند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.