فرماندار ایلام:

وضعیت بازار ایلام رصد می‌شود/ برخورد قاطع با محتکران مواد ضدعفونی

فرماندار ایلام گفت: با هر گونه احتکار و گران فروشی در زمینه فروش محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده در سطح شهر ایلام برخورد جدی و قاطع انجام خواهد شد.

وضعیت بازار ایلام رصد می‌شود/ برخورد قاطع با محتکران مواد ضدعفونی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ خیرالله گراوند فرماندار ایلام گفت: با همکاری دستگاه‌های مرتبط از جمله صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات، نظارت‌های ویژه‌ای در سطح اصناف عرضه کننده مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده در سطح شهر ایلام انجام می‌شود.

او با تاکید بر اینکه با هر گونه تخلفی در حوزه احتکار و گران فروشی اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم برخورد جدی خواهد شد، تصریح کرد: گشت‌های ویژه نظارت بر بازار به منظور مقابله با گران فروشی و احتکار کالا‌های بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده از جمله دستکش و ماسک، تشکیل شده است.

فرماندار ایلام با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای توزیع مواد بهداشتی از جمله ماسک و الکل ضدعفونی انجام شده است، گفت: سلامتی مردم خط قرمز ماست و اگر تخلفی صورت گیرد با متخلفین برخورد قانونی و قاطع صورت می‌گیرد.

گراوند با تاکید بر لزوم حفظ آرامش و جلوگیری از هر گونه التهاب در سطح جامعه در برخورد با بیماری کرونا، یادآور شد: هم اکنون ضدعفونی معابر و خیابان‌های اصلی شهر با همکاری شهرداری، دامپزشکی و دیگر نهاد‌های مرتبط در حال انجام است، اما مردم نیز باید نکات بهداشت فردی و عدم حضور در مکان‌های شلوغ را در این ایام جدی بگیرند.

او خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود جامعه و اضطراب و ترس برخی شهروندان از شیوع ویروس کرونا، متولیان امر با نظارت و پیگیری درست و در دسترس قرار دادن ماسک و مواد ضدعفونی کننده باید برای کاهش نگرانی مردم تلاش کرده و در خدمت مردم باشند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.