یک سالن ورزشی در اراک به دلیل عدم رعایت اقدامات مقابله ای برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پلمب شد

پلمب سالن ورزشی در اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در حالیکه به دلیل شیوع کرونا ویروس در استان مرکزی فعالیت سالن های ورزشی از سوی قرارگاه پدافند زیستی استان تعطیل اعلام شده بود برخی از مدیران سالن های ورزشی با نادیده گرفتن تذکرات مسئولان ورزش استان در رعایت دستورالعمل های مقابله با ویروس کرونا نسبت به ارائه خدمات ورزشی اقدام‌ نمودند که این‌امر منجر به پلمب یک سالن ورزشی در شهرستان اراک شده است.

مصوبات بيستمين جلسه قرارگاه پدافند زيستی استان مركزی

 در بیستمین جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی موضاعات مختلفی به شرح زیرمصوب شد:

- ساعات کاری ادارات، ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی به جز بانک ها در هفته آینده، از ساعت ۸ الی ۱۲ اعلام شد.

 - به منظور رعایت تدابیر لازم پیشگیرانه و خودمراقبتی بهداشتی و با هدف جلوگیری از بروز و شیوع ویروس کرونا در دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان مقرر شد؛استفاده از استامپ و  انگشت نگاری  ممنوع و در صورت ضرورت از مواد ضدعفونی کننده استفاده شود.

- در تمام صنوف اعم از کسبه و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مواد غذایی مقرر شد از اتاق اصناف و اتحادیه‌های مجامع امور صنفی استان نسبت به ادامه آموزش و نظارت بر رعایت موازین بهداشتی اقدام شود.

- مقرر شد،اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و دانشگاه علوم پزشکی استان به منظور رعایت تدابیر لازم و پیشگیرانه و خودمراقبتی بهداشتی با هدف جلوگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، نسبت به آموزش و نظارت بر رعایت اصول ضدعفونی   رستوران‌ها و مهمانپذیرهای بین راهی  و رعایت بهداشت فردی و محیطی اقدام کنند.

- اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی با همکاری سازمان صمت و دانشگاه علوم پزشکی استان در تمام صنایع بزرگ و کوچک مستقر در داخل و خارج از شهرک‌های صنعتی استان مرکزی ضمن آموزش تمام مدیران و کارگران، موضوع ضدعفونی سرویس های بهداشتی و سلف غذاخوری و رعایت موازین بهداشتی در اماکن مذکور نظارت لازم داشته باشند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.