معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: با تشدید نظارت بر توزیع اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده مشکلات توزیع را بر طرف می‌کنیم.

تشدید نظارت بر توزیع اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده در ساوهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، نظری معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه  با اشاره به مشکلات  اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده در پی شیوع کرونا در ساوه گفت: با تشدید نظارت ها، مشکلات توزیع اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده را مرتفع خواهیم کرد.

نظری با اشاره به وضعیت نامناسب توزیع اقلام ضد عفونی کننده در برخی از داروخانه‌های ساوه افزود: برای رفع مشکلات مردم در این زمینه با تهیه فرم‌های ثبت و تحویل این اقلام، مانع سو استفاده‌های احتمالی و نارضایتی‌های مردم خواهیم شد.

میرزایی فرماندار ساوه هم در این خصوص گفت: از نظر تامین اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده مانند ماسک و برخی از اقلام در سطح داروخانه‌های ساوه کمبود داریم که در حال هماهنگی تامین این اقلام هستیم
گفتنی ست از زمان شیوع کرونا ویروس تاکنون؛ مردم ساوه برای تهیه‌ی برخی اقلام بهداشتی با مشکلات جدی روبرو هستند که نظارت بر عرضه شبکه توزیع، تا حدودی می‌تواند دسترسی مردم به این اقلام ضروری را تسهیل نماید.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.