راه اندازی پویش مردمی "در خانه بمانیم، ایمن بمانیم" در کرمان

کمیسیون آموزش مجمع جوانان استان کرمان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در فضای مجازی، پویش مردمی مبارزه با کرونا را با شعار "در خانه بمانیم، ایمن بمانیم" راه‌اندازی کرد.

احمد احمدی‌نژاد، رئیس مجمع جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با بیان اینکه شکست کرونا با اتحاد مردم صورت می‌گیرد، گفت: مردم ایران اسلامی همواره در طول تاریخ ثابت کرده اند که از تهدید‌ها فرصت می‌سازند و امروز نیز با اتحاد و استفاده از توان علمی و عملی جوانان کشور از شیوع ویروس کرونا، یک فرصت ملی برای مقابله با بحران‌های اینگونه ایجاد خواهند کرد.

او به راه اندازی پویش مردمی "در خانه بمانیم، ایمن بمانیم" در کرمان اشاره کرد و افزود: کمیسیون آموزش مجمع جوانان استان کرمان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در فضای مجازی، پویش مردمی مبارزه با کرونا را با شعار "در خانه بمانیم، ایمن بمانیم" راه‌اندازی کرده است.

 

احمدی‌نژاد تصریح کرد: این پویش در زمینه آگاه‌سازی و مقابله با ویروس کرونا شکل گرفته، چرا که در این زمینه ضرورت داشت، مردم آموزش‌های ویژه ببیند.

او بیان داشت: همچنین در قالب همین پویش، گروه‌هایی پوستر‌ها و محتوا‌های علمی مستند برای جلوگیری از حاشیه سازی و ایجاد ترس در جامعه طراحی، آماده و در فضای مجازی منتشر کرده اند.

رئیس مجمع جوانان استان کرمان، آدرس پویش مردمی مبارزه با کرونا را pooyesh_korona اعلام کرد و گفت: تاکنون بیش از ۶ هزار نفر از این پویش مردمی استقبال کرده اند.

 

احمدی‌نژاد، معرفی مراکز توزیع رایگان و غیر رایگان اقلام بهداشتی مرتبط با ویروس کرونا برای دسترسی آسان و تبلیغ اقدامات موثر دستگاه‌ها ازجمله خدمات غیرحضوری در زمینه جلوگیری از ترویج این ویروس را از دیگر اهداف پویش مردمی مبارزه با کرونا برشمرد.

او در بخش دیگری از سخنانش از توزیع لوازم ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش به همت سمن های جوانان در حواشی شهر کرمان خبر داد و افزود: همچنین کمیسیون آموزش مجمع جوانان سازمان‌های مردم نهاد استان کرمان، راه اندازی ستاد جوانان برای مقابله بهتر با ویروس کرونا را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار