معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان راه غلبه بر ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع آن را همکاری نزدیک دستگاه‌ها و آگاهی بخشی گسترده به مردم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسین خوش‌اقبال، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در جلسه هماهنگی پیشگیری از شیوع کرونا با محوریت فعالیت بانک ها ضمن تقدیر از ایثار و فداکاری مجموعه بهداشت و درمان استان گفت: در شرایط فعلی و با توجه به گستردگی درگیری کشور با ویروس کرونا لازم است همه ادارات و نهادها با علوم پزشکی کردستان همکاری همه جانبه داشته باشند.
وی ابراز امیدواری کرد: تدابیر و تمهیداتی اندیشیده شود تا در استان مردم کمترین دغدغه در خصوص ویروس کرونا داشته باشند.
خوش اقبال در ادامه سخنان خود از تلاش و زحمات بانک ها برای ارائه خدمات به مردم در این شرایط تشکر کرد و اظهار داشت: بانک ها همواره از اهمیت خاصی برای کشور وپایداری اقتصاد برخوردارند و با توجە بە نزدیکی پایان سال، فعالیت بانک ها افزایش خواهد داشت.
وی افزود: دیگر دستگاه ها ونهادها نباید بانک ها را تنها بگذارنند و از هر امکانی برای آرامش بخشی بە مجموعە بانک ها باید استفادە شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از مردم خواست جهت حفظ سلامت خود مراجعە حضوری بە بانک ها را بە حداقل ممکن برسانند و بخشی از کارها نظیر درخواست وام و تسهیلات را بە بعد از سال نو موکول کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.