سرپرست پلیس راهور اعلام کرد: ارائه خدمات تعویض پلاک در استان گیلان زوج و فرد می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ امیر طالبی سرپرست پلیس راهور گفت: بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونای گیلان از روز شنبه ۱۷ اسفند ماه ارائه خدمات در مراکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی بر اساس رقم آخر شماره پلاک انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مالکین خودرو‌هایی که رقم سمت راست پلاک آن‌ها زوج است در روز‌های زوج و آن دسته از خودرو‌های که شماره آخر سمت راست آن‌ها فرد است در روز‌های فرد برای اخذ خدمات مراجعه کنند.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان تاکید کرد: با توجه به حساسیت موضوع از پذیرش خودرو‌ها در خارج از برنامه زمانبندی اعلام شده جلوگیری به عمل می‌آید.

سرهنگ امیر طالبی اعلام کرد: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با مقام محترم قضایی کلیه وکالت نامه‌ها فروش تا پایان ۱۵ اردیبهشت ۹۹ اعتبار دارد و مردم نگران اتمام مهلت وکالت نامه‌ها نباشند و حتی الا مکان از مراجعه غیر ضروری به مراکز تعویض پلاک با توجه به شرایط موجود خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: فردا پنجشنبه ۱۵ اسفند به علت شستشو و ضد عفونی مرکز تعویض پلاک تعطیل است.

انتهای پیام/آ

برچسب ها: کرونا ویروس ، راهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۴۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
تعداد مراجعین که تغییر نکرده و فقط دسته بندی شده. یعنی مثلا قرار بود 100 تا زوج با 100 تا فرد بین الان شده 200 تا زوج و روز بعد 200 تا فرد. البته روز اول و دوم ممکنه فرق کنه مردم تو دردسر افتادن.