معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهرداری یزد گفت: هرگونه حفاری و کنده کاری از سوی شرکت مخابرات، آبفا، گاز و شهرداری‌ها از فردا ممنوع است.

محمود دهقان معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهرداری یزد در گفت گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، با اشاره به زیباسازی کوچه ها و معابر شهری، گفت: هرگونه حفاری و کنده کاری از سوی دستگاه‌های اداری از جمله؛ شرکت مخابرات، آبفا، گاز و شهرداری‌ها  از ۱۵ اسفند ماه تا پانزدهم فروردین‌ماه ۹۹ در سطح شهر یزد ممنوع است.

او با اشاره به ضرورت آماده سازی فضا‌های شهری و پاکسازی حریم راه‌های ارتباطی شهر جهانی یزد برای  نوروز، افزود: دستگاه‌های متولی طبق وظایفی که به آن‌ها اعلام خواهد شد عمل کنند.

 طرح بازسازی در تمامی محلات با اولویت بوستان‌ها به منظور ارتقای سطح منظر شهری، بالابردن کیفیت فضا‌های موجود و رفع نواقص و کاستی‌های اجرا شد.

همچنین از انواع گل‌های فصلی از قبیل شب بو، همیشه بهار، مغربی، مارگریت، شاه پسند، میمون، کروپسیس و سایر گونه‌ها در میدادین شهر برای استقبال از سال نو آماده شد.

رسیدگی به پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر در گام نخست علاوه بر تغییر چهره شهری می‌تواند آرامش روانی را برای شهروندان به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار