با حضور استاندر همزمان با پنجمین روز از دهه فجر۴۷ پروژه مختلف با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان در شهرستان اشکذر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، همزمان با پنجمین روز از دهه فجر۴۷  پروژه مختلف با حضور استاندار با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان در شهرستان اشکذر افتتاح شد.

محمد علی طالبی استاندار یزد در این سفر، کاروانسرای روستای شمسی، خانه بهداشت ابراهیم آباد رستاق، باند دوم جاده اشکذر-ندوشن و کارخانه کاغذ سنگی سورنا کاغذ ایساتیس را به صورت حضوری و بقیه را به صورت همزمان افتتاح کرد و کلنگ دهکده بین‌المللی سوارکاری اشکذر را زمین زد.

او در مراسم افتتاح همزمان پروژه‌ها که در محل کارخانه کاغذ سنگی سورنا کاغذ ایساتیس برگزار شد با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: تاثیر انقلاب بر پیشرفت و آبادانی استان قابل توجه بوده است.

طالبی افزود: تصور این صنعتگر و دیگر افراد جامعه در دوران پیش از انقلاب این بود که ورود به صنعت مختص قشری خاص است، ولی پس از انقلاب با خودباوری‌ در جامعه بوجود آمد، این مرز‌های ذهنی برداشته شد و بسیاری از مردم پا در میدان گذاشتند.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشرفت‌های اشکذر، گفت: این شهرستان یکی از نمود‌های پیشرفت در دوران پس از انقلاب است و توانسته با اتکا به ظرفیت‌های خوبی که درون خود دارد شرایط خوبی را برای توسعه فراهم کند و امروز در جای جای این شهرستان شاهد آبادانی هستیم.

او با اشاره به واحد‌های افتتاح شده به مناسبت دهه فجر در شهرستان اشکذر، تصریح کرد: این واحد‌ها منطبق بر نیاز‌ها و اولویت‌های استان بوده است.

شهرستان اشکذر در ۲۰ کیلومتری یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.