دادستان منوجان گفت: برای پیشگیری از کرونا ،شورای تامین بازار منوجان را ۳روز تعطیل اعلام و هرگونه مجالس عزا و عروسی تا اطلاع ثانویه ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، امید رضائی دادستان منوجان گفت: از شبکه بهداشت و درمان منوجان بابت ارائه خدمات بهداشتی درمانی به شهروندان جهت پیشگیری از کرونا تشکر و قدر دانی می‌کنیم.

او افزود: مردم به رعایت توصیه‌های بهداشتی که از سوی مراکز بهداشتی و درمانی و رسانه‌ی ملی و رسانه‌های مجازی معتبر ارائه می‌گردد نسبت به همکاری با مسئولین و اجرای مصوبات شورای تامین شهرستان اقدام نمایند.

رضایی بیان کرد: مصوبات شورای تامین بر اساس منافع مردم و حفظ سلامت مردم اتخاذ شده و با کسانی که اجرای این مصوبات را جدی نگیرند و بر خلاف آن عمل کنند قطعا برخورد قضایی صورت خواهد گرفت.

دادستان منوجان گفت: مردم  درخواست داریم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اخبار را از منابع معتبر و رسمی دریافت کنند.

او ادامه داد: در صورت مشاهده هرگونه شایعه پراکنی در جهت تشویش اذهان عمومی با فرد مورد نظر به طور جد برخورد خواهد شد.

رضایی اضافه کرد: با توجه به تصمیم شورای تامین شهرستان مبنی بر تعطیلی بازار به مدت سه روز وعدم برگزاری مراسم عزا و عروسی در این ایام، در جهت حفظ سلامت شهروندان، از مردم می خواهیم همکاری لازم را در این خصوص بعمل آورند.

دادستان منوجان گفت: در صورت  رعایت نکردن موارد فوق با توجه به حساسیت موضوع دستگاه قضایی به موضوع ورود خواهد کرد.

اوافزود: بازاریان و فروشندگان باید مواد و لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم را تهیه و در اسرع وقت و با قیمت مصوب جهت استفاده مردم در اختیارشان قرار دهند.

رضایی بیان کرد: درصورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی و احتکار حسب دستور ریاست قوه قضاییه با محتکران و گرانفروشانی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند به شدت برخورد صورت خواهد گرفت.

او افزود: مردم به صورت خودجوش نسبت به ضدعفونی و گندزدایی محیط زندگی، کسب و کار و ادارات و ... با سایر نهاد‌های ذیربط همکاری کنند.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار