مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: با توجه به بحران پیش آمده، آموزش در زمان تعطیلی مدارس نباید تعطیل شود و از تمامی ظرفیت‌ها برای آموزش غیرحضوری دانش آموزان در دوران تعطیلی مدارس باید استفاده شود.

احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،گفت: به هیچ عنوان آموزش در زمان تعطیلی مدارس نباید تعطیل شود و اعضای شورای معاونان در اداره کل موظف هستند با ارتباط مستمر با شهرستان‌ها و مناطق استان، از روند آموزش غیر حضوری در این مناطق مطلع شوند.

اسکندری نسب این بحران به وجود آمده در کشور را عرصه‌ای برای خلاقیت و نوآوری در تمامی زمینه‌ها دانست وافزود: باید از این فرصت پیش آمده به خوبی استفاده شود و تلاش کنیم تا در دوران تعطیلی دانش آموزان و حضور آنان در خانه به آموزش آنان لطمه‌ای وارد نشود، و از طریق آموزش‌های مجازی و از راه دور دسترسی دانش آموزان به کتاب و معلم بیشتر باشد.

او تصریح کرد: مدیران ومعلمان در مدارس، فعال شوند و به آموزش غیر حضوری دانش آموزان توجه ویژه‌ای شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر اینکه باید شرایط کنونی کشور را یک شرایط بحرانی و جنگی دانست، عنوان کرد: تهیه بسته‌های مهارتی و فرهنگی برای درگیر کردن دانش آموزان با آموزش در دوران تعطیلی مدارس و برای جلوگیری دوری از آموزش و کتاب آنان در دستور کار آموزش و پرورش استان کرمان قرار دارد.

او با بیان این که باید مدیریت جهادی و انقلابی، برای جلوگیری از بحران به وجود آمده در کشور در دستور کار همه مسئولان آموزش و پرورش استان قرار گیرد، افزود: باید از تمامی ظرفیت‌های منطقه‌ای و مدرسه‌ای برای آموزش‌های مجازی دانش آموزان استفاده شود و مدرسه محوری و توجه به نقش معلمان در این زمینه لازم و ضروری است.

مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: همه‌ی ما باید تلاش کنیم تااین تهدید وبحران به وجود آمده را در کشور به یک فرصت تبدیل کنیم و با رعایت نکات بهداشتی از این بحران عبور کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار