شهردار شیراز گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در نوروز ۹۹ پذیرش و اسکان مسافران ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اسکندرپور شهردار شیراز اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در نوروز ۹۹ پذیرش و اسکان مسافران در قالب کمپ‌های اسکان، برپایی چادر در پارک ها، سالن‌های ورزشی، فرهنگسرا‌ها و مهمانسرا‌ها ممنوع است.

او با بیان اینکه مسافران و هموطنان از سفر به شیراز در عید نوروز خودداری کنند، افزود: تمهیداتی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در ستاد مدیریت بحران و ستاد سفر‌های نوروزی شیراز تصویب شده است که ممنوعیت برپایی چادر در سطح شهر و خودداری از اسکان مسافران در کمپ‌های اقامتی از جمله این تمهیدات است.

اسکندرپور با اشاره به مهمان نوازی شیرازی‌ها طی سالیان گذشته اضافه کرد: طی سال‌های پیشین بوستان‌ها و کمپ‌های اقامتی شیراز پذیرای تعداد بسیاری از هموطنان بود، اما در نوروز ۹۹ به علت شیوع ویروس کرونا این امکان وجود ندارد و علاقه‌مندان به سفر به شیراز می‌توانند در ماه‌های آینده و پس از عبور از بیماری کرونا به این شهر سفر کنند.

شهردار شیراز خطاب به شهروندان و هموطنان گفت: برای شکست ویروس کرونا به کمپین «در خانه می‌مانیم» بپیوندید و از سفر‌ها و تردد‌های غیرضروری اجتناب کنید تا بتوانیم شانه به شانه یکدیگر از این مرحله سخت عبور کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار