سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: روند ابتلا به ویروس کرونا سیر صعودی دارد و در ۲۴ ساعت گذشته ابتلا ۸ نفر دیگر به این ویروس در خوزستان ثبت شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به ثبت ۸ مورد جدید ابتلا در استان خوزستان به کرونا ویروس گفت: ابتلا به این بیماری روند صعودی دارد و از زمان آغاز این اپیدمی تاکنون ۵۰ مورد ابتلای قطعی در استان به ثبت رسیده است.

او افزود: از تعداد موارد جدید، ۳ نفر در اهواز، ۳ نفرمسجد سلیمان و در شهرستان‌های آبادان و ماهشهر هر کدام یک مورد به ثبت رسیده است که طی این ۲۴ ساعت ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

احسان پور اظهار داشت: شهرستان‌های شوشتر و مسجدسلیمان هر کدام با ۶ مورد ابتلای قطعی در رده بعدی پس از اهواز قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی به کلیه هم استانی‌ها تاکید کرد: از مردم شهرستان مسجدسلیمان به عنوان معین اندیکا و رامشیر خواهشمندیم به رعایت اصول بهداشتی اهتمام بیشتری داشته باشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته روند مراجعه به بیمارستان رازی نزولی بوده، ولی همچنان از مردم خواهشمندیم به توصیه‌ها و مراقبت‌های بهداشتی توصیه شده متخصصان پایبند باشند و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی را تا رفع این بحران از استان و کشور همراهی کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.