سرمربی تیم هندبال پرسپولیس بهبهان گفت: هندبال خوزستان و بهبهان شایستگی حضور در لیگ برتر را دارد لذا بازیکنانمان از انگیزه بالایی برخوردار هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس اسماعیلی سرمربی تیم هندبال پرسپولیس بهبهان گفت: در مرحله پلی آف نتایج بسیار خوبی کسب کردیم و به عنوان تیم نخست راهی مرحله نیمه نهایی شدیم. هندبال خوزستان و بهبهان شایستگی حضور در لیگ برتر را دارد لذا بازیکنانمان از انگیزه بالایی برخوردار هستند.

او افزود: طبق قرعه کشی مرحله نیمه نهایی به مصاف هیات خراسان رضوی می‌رویم که تیم بسیار خوبی است و باید هوشیار باشیم. در صورت پیروزی در این دیدار علاوه بر صعود به بازی نهایی جواز حضور در لیگ برتر را دریافت خواهیم کرد.

اسماعیلی بیان داشت: بازی‌های نیمه نهایی به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود شانس زیادی برای صعود داریم. بی شک با تمام توان مقابل نماینده خراسان رضوی ظاهر می‌شویم و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

سرمربی تیم هندبال پرسپولیس بهبهان تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور و در جهت سلامت بازیکنان، مرحله نیمه نهایی مسابقات پس از تعطیلات نوروز برگزار می‌شود.

این مقام مسئول گفت: تا آن موقع سعی می‌کنیم تیممان را برای یک رقابت سخت آماده کردهو انتظار داریم  مسئولان از ما حمایت بیشتری داشته باشند تا جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر را دریافت کنیم.

 انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.