مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره استان کرمان گفت:۵۰ دستگاه تراکتور در راستای اشتغال و توانمندسازی مددجویان جنوب استان کرمان تحویل مددجویان شهرستان‌های جنوبی استان شد.

تحویل ۵۰ دستگاه تراکتور به مددجویان جنوب کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در مراسم واگذاری نمادین ۱۶ دستگاه از این تراکتور‌ها در شهرستان منوجان یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد را اشتغال و توانمندسازی مددجویان و خانوار‌های تحت حمایت دانست و گفت: و در راستای اشتغال و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت ۵۰ دستگاه تراکتور از محل منابع قرض الحسنه امدادی، بانکی و توسعه روستایی خریداری و تحویل مددجویان جنوب استان شده است.

اوافزود: امیدواریم با واگذاری این تراکتور‌ها به مددجویان تحت حمایت زمینه اشتغال افراد نیازمند نیز در شهرستان‌های جنوبی فراهم شود.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در ادامه با بیان اینکه در ۱۱ ماهه امسال ۲۶۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای ایجاد اشتغال توسط این نهاد در استان کرمان پرداخت شده است تصریح کرد: با پرداخت این تسهیلات حدود ۸ هزار شغل توسط کمیته امداد در استان ایجاد شده است.

او بیان داشت: امسال ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به کمیته امداد شهرستان منوجان اختصاص داده شد و همه این تسهیلات جذب شده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به شرایط خاص جامعه و ایجاد فضای روحی و روانی به وجود آمده بر اثر ویروس منحوس کرونا اشاره کرد و گفت: اعتقاد ما با بر این است که ضمن رعایت کامل نکات بهداشتی که یک اصل ضروری است نباید کار و تلاش را تعطیل کرد و با رعایت بیشتر نکات بهداشتی نباید بگذاریم چرخ‌های اقتصاد تعطیل شود.

طی دو سال اخیر ۱۷۰ دستگاه تراکتور در راستای اشتغال و توانمندسازی مددجویان روستایی تحویل خانواده‌های تحت حمایت در استان شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار