معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت:۱۴ بیمارستان فعال زنجان آماده خدمات رسانی به بیماران کرونایی است

۱۴ بیمارستان فعال زنجان آماده خدمات رسانی به بیماران کرونایی استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  آرمانی کیان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده ۱۴ بیمارستان فعال استان زنجان شامل ۱۰ بیمارستان دولتی و چهار بیمارستان غیردولتی آماده ارائه خدمات به مبتلایان به بیماری کرونا بوده و نحوه ارجاع بیماران نیز اطلاع رسانی شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان، افزود: بر این اساس برای خدمات رسانی مطلوب به بیماران کرونایی در ۱۴ بیمارستان فعال استان برنامه‌هایی مشخصی اعلام شده است و بر این مبنا عمل می‌شود.

 آرمانی کیان افزود: از طرفی فلوچارتی تهیه و به پزشکان نیز نحوه ارجاع بیماران مبتلا به ویروس کرونا، توضیح داده شده است که امیدواریم این مسیر را پزشکان و مراجعان رعایت کنند تا با ازدحام بیماران در بیمارستان‌ها مواجه نشویم.

این مسؤول ادامه داد: بر این اساس بیماران مشکوک در وهله نخست به مراکز سرپایی پزشکان و متخصصان در رشته‌های مختلف مراجعه کرده و در صورت لزوم به مرکز ویژه بیماران سرپایی در شهر زنجان شامل مراکز شماره هشت و ۹ ارجاع داده می‌شوند.

او اضافه کرد: در بیمارستان، ولی عصر (عج) شهر زنجان نیز با تمامی تخت ها، امکانات موجود از قبیل آی سی ی، سی سی یو، مسیری طراحی شده تا بتوان به بیماران مبتلا سرویس دهی مطلوبی داشت.

آرمانی کیان افزود: مبتلایان به این بیماری با خیال راحت می‌توانند به مراکز یاد شده مراجعه کنند و در این میان بسیج همگانی برای مبارزه با این بیماری از سوی ادارات و نهاد‌های مختلف بسیار امیدوار کننده است.

سامانه ۳۳۰۱۹۰ بصورت ۲۴ آماده پاسخگویی به سوالات مردم و شهروندان زنجانی است و علاوه بر آن، تمامی ابزار و امکانات و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی این استان برای این بیماری بسیج شده است.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.