منتخب مجلس یازدهم گفت: معیشت مردم از اولویت‌هایی است که باید در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آغاز به کار مجلس یازدهم گفت: نماینده‌ها باید در این سه ماه باقی مانده خود را آماده کنند تا از فرصت شروع مجلس بیشتر استفاده کنند و باید با برنامه وارد مجلس یازدهم بشویم و با اولویت بندی برخی مسائل کشور، در همان سال اول به حل و رفع مشکلات بپردازیم تا مردم هم از کارا بودن مجلس مطلع باشند و عملکرد مثبت آن را مشاهده کنند.

او در خصوص اولویت‌هایی که باید در مجلس یازدهم مورد توجه قرار بگیرد اظهار کرد: در مسائل اقتصادی، معیشت مردم از اولویت‌هایی است که باید در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد.

میرتاج الدینی افزود: در بحث اشتغال جوانان و مسکن مردم در حاشیه شهر‌ها و خانه اولی‌ها می‌توانیم طرح‌های خوبی به مجلس ارائه کنیم که با کمک نماینده‌های صاحب نظری که در مجلس یازدهم حضور خواهند داشت، می‌توانیم به موفقیت‌های خوبی در این زمینه‌ها دست پیدا کنیم.

این نماینده منتخب مجلس یازدهم ادامه داد: از جمله مسائل مهم دیگری که باید نسبت به شرایط اقتصادی کشور آن را دنبال کنیم، بحث مقابله با تحریم‌ها و تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌ها است.

او تصریح کرد: حمایت از تولید داخلی، شرکت‌های دانش بنیان، صادرات به کشور‌های همسایه و دور زدن تحریم‌ها از دیگر مواردی است که باید به آن بپردازیم.

معاون پارلمانی دولت دهم افزود: انتظار داریم در ریل گذاری جدیدی که مجلس یازدهم خواهد کرد، دولت همراهی کند و سعی خواهیم کرد تا دولت را در ریل جدید با حمایت مجلس، به یک جایگاه شایسته خدمت رسانی برسانیم و مجریانی که بخواهند در این مسیر تعلل و سستی داشته باشند باید جای خود را به مجریان و مدیران قوی بدهند.

میرتاج الدینی در خصوص برگزاری جلسات با سایر نماینده‌ها گفت: در سطح استانی جلساتی با سایر نماینده‌های منتخب داشتیم، ولی در سطح کشور با توجه به شیوع بیماری کرونا، جلسات جمعی احتمالا به بعد از تعطیلات عید منتقل خواهد شد.

او در ادامه گفت: از نیمه دوم فروردین ما دو ماه برای آغاز مجلس یازدهم فرصت داریم که می‌توانیم در مجلس قدیم جمع شویم و جلساتی را تشکیل بدهیم تا نماینده‌ها با هم آشنا شوند و با هم فکری یکدیگر به حل و رفع برخی مسائل موجود بپردازد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار