فعال اصولگرا گفت: مجلس آینده باید قوانین دست و پاگیر را احصا کرده و در مقابل تولیدکننده‌ها بردارد تا اقتصاد کشور پویا‌تر شود.

مردم ما نسبت به انقلاب دلسوزتر از مسئولان هستند/مجلس آینده باید قوانین دست و پاگیر را از پیش روی تولید کننده ها برداردوهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارزیابی حضور مردم در انتخابات مجلس یازدهم، گفت: در این انتخابات شاهد بودیم که مردم علی‌رغم وجود مشکلات معیشتی و  مشکلات اقتصادی بازهم همت کردند و با حمایت از انقلاب و احساس مسئولیت در انتخابات شرکت کردند.

او ادامه داد: در حالی که اگر قرار بود مردم هم مانند برخی مسئولان رفتار کنند می‌توانستند در انتخابات شرکت نکنند اما مردم ما نشان دادند که نسبت به انقلاب و کشور بسیار دلسوز تر از مسئولان هستند.

عزیزی همچنین با اشاره به وظایف مجلس آینده نیز افزود: به نظرم مجلس آینده باید قوانین دست و پاگیر را شناخته و از پیش روی تولید کننده ها بردارد تا اقتصاد کشور پویا تر شود؛همچنین بایدبرای بهبود زندگی  مردم مشکلات اشتغال ،معیشت و به خصوص مسکن را که در این هشت سال گذشته متاسفانه برای آن اقدام جدی صورت نگرفته است را حل کند.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی موضوع سلامت را دیگر اولویت‌های مجلس یازدهم برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز موضوع سلامت مردم با تهدیداتی رو به رو شده که نشان می‌دهد مجلس آینده باید پیش بینی‌های لازم را برای بروز چنین حوادثی را در آینده انجام دهد.

فعال اصولگرا در پایان برنامه ریزی برای انتخابات ۱۴۰۰ را موضوع مهمی دانست و گفت: ستادهای ما از الان برای انتخابات شورایاری و ریاست جمهوری برقرار است و می‌خواهیم برای انتخابات آینده بسیار پویاتر و قوی‌تر ظاهر شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار