در راستای اتمام پروژه‌های بخش کشاورزی استان کردستان تأمین اعتبار پرداخت مطالبه پیمانکاران بخش کشاورزی به عنوان یک اولویت لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خالد جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان در جلسه ویدئو کنفرانس با کشاورز سرپرست وزرات جهادکشاورزی معاونین وزیر و همه رؤسای سازمان جهادکشاورزی استان‌های کشوراظهار کرد:در اولویت قرار دادن وتامین اعتبار برای مطالبات پیمانکاران جهت اتمام پروژه‌های کشاورزی و تخصیص اعتبار برای سامانه‌های نوین آبیاری باتوجه به استقبال خوب کشاورزان از این طرح بسیار مهم و ضروری است.

او افزود: باتوجه به مناسب بودن وضعیت خوب دمای هوا وبارندگی بتوانیم کماکان رتبه دوم خود را حفظ نمائیم و در بحث کود امیدواریم همچنان حمایت‌های لازم ادامه پیدا کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت:تامین یارانه تسهیلات تبصره ۱۸ برای طرح‌هایی که برای اجرا آماده است و می‌تواند از توجیه خوب اقتصادی هم برخوردار باشد مهم و اساسی است.

او یاداورشد:برای جلوگیری از بحث کرونا در راستای مراجعه کشاورزان برای گرفتن تسهیلات قرض الحسنه سیل پیشنهاد میکنم این مدت تمدید شود تا از ازدحام کشاورزان به شعب بانکی جلوگیری شود؛ و در بحث تبصره بند خ بتوانیم استمهال تسهیلات را داشته باشیم.

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، انتظار می‌رود با توجه به جوجه ریزی مناسب و همچنین تولید ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه گوشتی بتوانیم از حمایت‌های بیشتر و لازم برخوردار شویم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.