جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:اخطار می‌کنم، افرادی که اقدام به احتکار ماسک و دستکش و مواد ضد عفونی کننده می‌کنند برخورد پلیس با آن‌ها بسیار جدی خواهد بود.

سرهنگ حسین حسین زاده جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در کفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت:پلیس استان اصفهان به عنوان بخشی از مسئولیت مدیریت بحران ویروس کرونا وظایف سنگین و نیاز به هوشمندی فوق العاده‌ای دارد. یکی از وظایف پلیس باید به آن بپردازد برخورد با افرادی است که با احتکار به دنبال سو استفاده مالی هستند.

او افزود:از زمانی که نیازمندی مردم به تجهیزات پزشکی احساس شد تعداد محدودی اقدام به احتکار این مواد کردند که پلیس بلافاصله با این افراد برخورد کرد که در این راستا صد‌ها هزار ماسک و دستکش و مقدار زیادی مواد ضد عفونی کننده کشف شد و به واسطه مصوبات ستاد مدیریت بحران ویروس کرونا بوده این اقلام تحویل دانشگاه علوم پزشکی شد؛ اخطار می‌کنم افرادی که اقدام به احتکار ماسک و دستکش و مواد ضد عفونی کننده می‌کنند برخورد پلیس با آن‌ها بسیار جدی خواهد بود.

حسین زاده با اشاره به رصد ۲۴ ساعته فضای مجازی توسط پلیس فتا گفت: عده‌ای که معمولا آگاهانه در فضای مجازی در خصوص ویروس کرونا اقدام به تشویش اذهان عمومی می‌کنند و باعث بر هم خوردن امنیت روانی مردم می‌شود فعالیت آن‌ها رصد می‌شود که بخشی از این افراد شناسایی و دستگیر شده اند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.