مهم‌ترین حوادث امروز پنجم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز پنجم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف ۲۱ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در عملیات پلیس اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای پاسخ گویی به مطالبات مردم و ارتقای امنیت اجتماعی و روانی جامعه ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان طی یک عملیات ویژه موفق شدند، ۲۱ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه را شناسایی و کشف کنند.

او با بیان اینکه ۱۵ عدد از این وسایل نقلیه، خودرو و مابقی موتورسیکلت بودند اظهار داشت: کارشناسان ارزش این تعداد وسایل نقلیه مکشوفه را ۱۳ میلیارد ریال اعلام کردند.
سرهنگ خدادوست با اشاره به دستگیری ۱۰ سارق در این عملیات افزود: متهمان همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی و وسایل نقلیه مکشوفه نیز پس از طی مراحل قانونی تحویل مال باختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه تحویل اموال مسروقه به صاحبانشان موجب شادمانی آنان شد گفت: هرچند پلیس تلاش و جدیت خود را برای بازگرداندن اموال مسروقه به مال باختگان انجام می‌دهد، اما از شهروندان انتظار می‌رود با توجه کردن به توصیه‌های پلیسی و هشدار‌های انتظامی و مجهز کردن خودرو‌های خود به سیستم‌های بازدارنده فرصت‌های ارتکاب سرقت را از سارقان بگیرند.
 

کشف ۴ تُن سیم برق مسروقه از یک انبار ضایعاتی در"خمینی شهر

سرهنگ"علی جعفری نژاد" فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان این خبر گفت:در راستای اجرای طرح کنترل و نظارت بر ضایعات فروشی‌ها مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر در بازرسی از یک انبار ضایعاتی، ۴ تُن سیم وکابل برق فشار قوی مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش این مقدار سیم و کابل مکشوفه را ۸ میلیارد ریال عنوان کردند گفت: در این رابطه یک مالخر دستگیر و در تحقیقات مقدماتی به خرید کابل‌های برق سرقتی از سارقان اعتراف کرد.

سرهنگ جعفری نژاد" با اشاره به اینکه متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم اگر چنانچه موارد مشکوکی مانند از بالا رفتن افراد شخصی از تیر برق و قطع کابل ها، حمل سیم‌های مسی به وسیله خودرو و یا انبار دپوی سیم‌های مسی مشاهده کردند، سریعاً موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

توقیف ۵۸ دستگاه ماینر قاچاق در "شاهین شهر

سرهنگ "حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با بیان این مطلب اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر با هوشمندی و اشرافیت بالای خود از دپوی تعداد قابل توجهی دستگاه استخراج ارز دیجیتال خارجی (ماینر) قاچاق در انبار یکی از شرکت‌های حمل و نقل مسافربری مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: کارآگاهان پس از دریافت اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی انبار مذکور را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات تعداد ۵۸ دستگاه دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این محموله مکشوفه را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کردند گفت: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و برای اقدامات قانونی همراه با پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی شد.
 

کشف بیش از ۱۸ کیلو تریاک در خوروبیابانک

سرهنگ "نعمت خلیلی" فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک اظهار داشت: عوامل ایست و بازرسی شهید "رشیدی" شهرستان "خوروبیابانک" حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه خودروی سواری تیبا مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۸ کیلو و ۵۶۰ گرم تریاک که زیر صندلی‌های خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه ۴ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند واجازه جولان به آنان نخواهد داد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار