مهم‌ترین حوادث امروز سوم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز سوم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۱۰ هزار کیلو چوب بلوط قاچاق در اصفهان

سرهنگ"علی جعفری نژاد" فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه در کارگاهی مقدار زیادی چوب بلوط قاچاق دپو شده، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی لازم از محل بازرسی که ۱۰ هزار کیلو انواع چوب بلوط جنگلی قاچاق از این کارگاه کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاچاقچیان به انتقال این چوب‌ها از یکی از استان‌های کشور اعتراف کرده اند بیان داشت: ارزش چوب بلوط‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ جعفری نژاد تصریح کرد: در این خصوص ۲ قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق از اولویت‌های پلیس است و نیروی انتظامی با افراد سودجو و قاچاقچیان منابع طبیعی برخورد قاطع و قانونی می‌کند واجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

توقیف کفش و ادکلن‌های قاچاق در اصفهان

سرهنگ "کامران ریاحی" رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان اظهار داشت: طرح بازرسی از انبار‌های تخلیه بار توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی در باربری‌های مرکزی شهر اصفهان اجرایی شد.

او افزود: در بازرسی از یک انبار تخلیه بار ۱۷۵ جفت کفش خارجی و ۸۳ عدد ادکلن خارجی کشف شد که مالک مدارک گمرکی و مجوز‌های قانونی را ارائه نداد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۵۰۰ میلیون ریال علام شده و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: هر گونه فعالیت در زمینه کالای قاچاق باعث اخلال در نظم اقتصادی کشور، افزایش بیکاری جوانان و افزایش تورم می‌شود که امید است مردم عزیز با پلیس تعامل داشته باشند و اخبار مربوطه را در اسرع وقت اطلاع دهند.

 

دستگیری ۱۸ نفر از مجرمان تحت تعقیب مراجع قضائی در"تیران و کرون

سرهنگ "علی صادقی" فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ظفر، با استفاده از توان عملیاتی شهرستان و اخذ مجوز و هماهنگی‌های قضائی، دستگیری متهمان در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۱۸ نفر از مجرمان تحت تعقیب مراجع قضائی و محکومان فراری دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت:همچنین ۹ فقره سرقت اماکن خصوصی و احشام، ۶ فقره جعل کشف و ۳۵ گرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون خاطر نشان کرد: طرح‌های مقابله‌ای نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی و متهمان تحت تعقیب مراجع قضائی شبانه روز اجرای می‌شوند و پلیس اجازه جولان به این افراد را نخواهد داد.
 

انهدام باند سارقان منزل دراصفهان

سرهنگ "حسین ترکیان"رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر سرقت چندین منزل در سطح شهرستان، شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی ۴ سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند.

ترکیان بیان داشت: افراد دستگیر شده به سرقت ۵ میلیارد ریال اموال از منازل شهروندان اصفهانی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطر نشان کرد:این سارقان پس از شناسایی منازل خالی از سکنه با شکستن قفل درب ورودی یا بالا رفتن از دیوار وارد منزل می‌شدند و اموال با ارزش مانند طلا و جواهر را سرقت می‌کردند که توصیه می‌شود حتی الامکان از خالی گذاشتن منزل خودداری کنید و منازل خود را به سیستم‌های هشدار دهنده پیشگیری از سرقت مجهز کنید.
 

نجات فرزند از غرق شدن در زاینده رود با امدادرسانی پدر

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در این حادثه که کودک در ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه از روی پل خواجو به رودخانه سقوط کرد پیش از رسیدن آتش نشان پدرش به نجاتش شتافت و کودک پسر خود را از غرق شدن نجات داد.

فرهاد کاوه آهنگران افزود: پس از گزارش مردمی به ستاد فرماندهی آتش نشانی، امدادرسانان آتش نشان از ایستگاه‌های پنج و گروهی غواص به محل حادثه اعزام شدند درحالیکه پدر فرزندش را نجات داده بود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.