مهم‌ترین حوادث امروز ۱۳ اسفندماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه‌شنبه ۱۳ اسفندماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

یک کشته حاصل برخورد پژو با موتورسیکلت

رئیس پلیس راهور استان گفت: بر اثر برخورد سواری ۴۰۵ با موتورسیکلت در بلوار "احمدبن موسی (ع) " شهرستان شیراز، یک نفر کشته شد.

سرهنگ مصطفی عباسی گفت: در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در بلوار "احمدبن موسی (ع) "، بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند یک سواری ۴۰۵ با یک موتورسیکلت برخورد و بر اثر آن راکب به دلیل شدت جراحت وارده فوت کرده است.

رئیس پلیس راهور استان بیان کرد: کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را ۵۰ درصد راکب موتورسیکلت به دلیل رعایت نکردن حق تقدم و ۵۰ درصد نیز شهرداری اعلام کردند.

خرده فروشان زیر ذره بین پلیس

فرمانده انتظامی فسا از ادامه طرح پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری ۳۱ خرده فروش و کشف ۴ کیلو و ۷۵۶ گرم انواع مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج رستمی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری یگان‌های انتظامی، پس از کسب دستور مقام قضائی، طرح شناسایی و پاکسازی نقاط آلوده را اجرا کردند.

این مقام انتظامی افزود: در راستای اجرای این طرح، ۳۱ نفر خرده فروش مواد مخدر و معتاد پر خطر دستگیر و مقدار ۴ کیلو و ۷۵۶ گرم انواع مواد مخدر و تعدادی آلات استعمال و توزین کشف شد.

فرمانده انتظامی فسا تصریح کرد: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی، اجرای طرح‌های مشابه همچنان تداوم خواهد یافت و از همکاری صمیمانه مردم با خدمتگزاران خودشان در مجموعه انتظامی فسا کمال تقدیر و تشکر دارم.

کشف ۱۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در گراش

فرمانده انتظامی گراش از کشف ۱۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (بیت کوئین) به ارزش ۴ میلیارد ریال از منزلی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدجواد اسلامی‌مهر بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی در منزل خود در سطح شهرستان، اقدام به نگهداری و قاچاق دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال در منزلش می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری مرکزی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گراش خاطر نشان کرد: ماموران کلانتری مرکزی پس از بررسی و تایید صحت خبر و هماهنگی قضائی، به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی صورت گرفته از منزل مذکور، ۱۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال خارجی قاچاق کشف شد، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف کالای قاچاق در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون گفت: در بازرسی از یک خودرو در این شهرستان، ۲۴ کیسه کود شیمیایی قاچاق و یک دستگاه گنج یاب به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ محمد عبادی نژاد گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی پاسگاه "جره و بالاده" در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک خودرو نیسان حامل بار مظنون و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، ۲۴ عدد کیسه کود شیمیایی قاچاق و یک دستگاه گنج یاب کشف و راننده نیز دستگیر شد، عنوان داشت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۴۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

پلمپ ۲۵ واحد صنفی متخلف در ارسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان از پلمپ ۲۵ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدعلی فرهادی در این خصوص گفت: در راستای طرح کنترل واحد‌های صنفی، ماموران انتظامی این شهرستان طی ۲ هفته گذشته از ۱۶۵ واحد صنفی بازدید کردند.

او افزود: در نتیجه اجرای این طرح‌ها، ۲۵ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت مقررات صنفی و انتظامی پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طرق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

کشف ۹ کیلو تریاک در زرین دشت

فرمانده انتظامی شهرستان زرین دشت از کشف ۹ کیلو تریاک در بازرسی از یک سواری ۴۰۵ خبر داد.

سرهنگ محمد بردبار گفت: در اجرای طرح مقابله با مواد مخدر، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور لارستان-جهرم، به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ بردبار با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو مقدار ۹ کیلو تریاک که در زیر صندلی جاسازی شده بود کشف شد، افزود: در این خصوص ۲ نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

رفع تصرف ۳۸ هکتار از اراضی ملی در زرین دشت

فرمانده انتظامی زرین‌دشت از رفع تصرف ۳۸ هکتار از اراضی ملی به ارزش ۳ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد بردبار گفت: در پی صدور حکم قضائی مبنی بر رفع تصرف اراضی ملی در یکی از روستا‌های این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی زرین‌دشت افزود: در اجرای این حکم، ماموران انتظامی این شهرستان پس از بررسی‌های همه جانبه و در اقدامی عملیاتی با حضور مسئولان قضائی و نماینده یگان حفاظت منابع طبیعی، زمین‌های تصرف شده را از چنگ متصرفان آزاد کردند.

سرهنگ بردبار با بیان اینکه در این عملیات ۳۸ هکتار از اراضی ملی رفع تصرف و در اختیار منابع طبیعی قرار گرفت، عنوان داشت: کارشناسان ارزش آن زمین‌ها را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار