مهم‌ترین حوادث امروز ۱۰ اسفندماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۰ اسفندماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

راننده عصبانی دستگیر شد/مرگ دختر جوان در تصادف

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از دستگیری راننده‌ای خبر داد که پس از تصادف، با راننده خودرو مقابل درگیر و بر اثر برخورد با خودرویی دیگر در لاین مخالف منجر به مرگ دختر جوان می‌شود.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف و سپس درگیری و فوت یک راننده در زیر گذر صنایع در شیراز، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که سواری ساندرو با یک پژو پارس در آدرس مذکور با یکدیگر تصادف و پس از آن رانندگان با هم درگیر شده‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: برابر اظهارات افراد حاضر در محل تصادف، راننده پژو پارس پس از درگیری با راننده سواری ساندرو و پرت شدن او به لاین مخالف، دختر جوان با یک دستگاه پژو پارس دیگر برخورد و منجر به مرگ او می‌شود.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه علت تصادف در دست بررسی است، ادامه داد: ماموران سریعا راننده خاطی را دستگیر و با دستور مقام قضائی برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال دادند.

کشف میلیاردی کالای قاچاق در آباده

فرمانده انتظامی فارس گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان آباده در بازرسی از یک کامیون، انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف کردند.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی شهرستان آباده هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او بیان کرد: ماموران در بازرسی از این کامیون تعداد یک هزار و ۲۰۰ کارتن ظروف آشپزخانه از نوع لیوان، پارچ و بشقاب قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در اتوبوس

فرمانده انتظامی نی‍‌ریز از توقیف یک اتوبوس و کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری ۲ نفر قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ سید‌محمد یوسفی فرمانده انتظامی نی‍‌ریز بیان کرد: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی دقیق از این خودرو میزان ۱۰۰ کیلو تریاک که به صورت بسیار ماهرانه‌ای در بدنه اتوبوس جاسازی شده بود کشف و ۲ نفر متهم نیز دستگیر شدند.

سرهنگ یوسفی با اشاره به اینکه متهمین برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: اقدامات قاچاقچیان در این شهرستان به هیچ وجه از چشمان تیز بین پلیس دور نخواهد ماند.

کشف احشام قاچاق در خرمبید

فرمانده انتظامی خرمبید از توقیف یک کامیون و کشف ۵۰ راس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ حمید جوکار فرمانده انتظامی خرمبید گفت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی شهید جنتی فر شهرستان خرمبید، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیون حامل گوسفند مشکوک و آن را توقیف کردند.

او ادامه داد: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد این خودرو حامل ۵۰ رأس گوسفند قاچاق و بدون مجوز دامپزشکی است.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمبید با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر شد، افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار