مهم‌ترین حوادث امروز ۱۱ اسفندماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۱ اسفندماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انبار احتکار ماسک در خنج لو رفت

فرمانده انتظامی خنج گفت: مأموران کلانتری مرکزی این شهرستان، انبار ماسک احتکار شده را کشف کردند.

سرهنگ کرامت کریمی فرمانده انتظامی خنج بیان کرد: مأموران انتظامی کلانتری مرکزی شهرستان خنج، با تحقیقات فنی و تخصصی از نگهداری و احتکار ماسک در یک انبار واقع در چهار راه گروهان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او تصریح کرد: ماموران بلافاصله با کسب مجوز قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار، موفق شدند ۴۸ کارتن ۵۰ تایی ماسک که احتکار شده بود را کشف و توقیف کنند.

فرمانده انتظامی خنج اضافه کرد: در این خصوص یک نفر به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضائی شد.

کشف مایع ضد عفونی احتکار شده در شیراز

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فارس از کشف ۷۶۸ لیتر مایع ضد عفونی کننده احتکار شده در بازرسی از یک انبار در شهرستان شیراز خبر داد.
سرهنگ ابراهیم یگانه سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فارس بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و تخصصی از وجود مقادیری مایع ضد عفونی کننده در یک انبار در بلوار خلیج فارس مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۷۶۸ لیتر مایع ضد عفونی کننده که احتکار شده بود کشف کنند.

سرهنگ یگانه تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

پلمب بیش از ۲۰ واحد صنفی متخلف در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از اجرای طرح تشدید، کنترل و نظارت بر اصناف و پلمب ۲۶ واحد صنفی متخلف خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی اظهار کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان با همکاری شبکه بهداشت و درمان با هدف ارتقا امنیت در جامعه صنفی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و همچنین ارزیابی میزان پایبندی اصناف به قوانین و مقررات و خصوصا رعایت نکات بهداشتی، این طرح را اجرا کردند.

او افزود: در این طرح مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و کارشناس شبکه بهداشت به صورت محسوس و نامحسوس، ۴۰ واحد صنفی را بازدید و ۲۶ واحد را به علت عدم رعایت قوانین و مقررات و نداشتن پروانه کسب پلمب کردند.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در کوار

فرمانده انتظامی کوار گفت: در یک عملیات ضربتی، ۲ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال توسط ماموران انتظامی توقیف شد.

سرهنگ علی بابایی فرمانده انتظامی کوار اظهار کرد: به منظور اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی، در یک عملیات ضربتی ۲ دستگاه خودرو وانت مزدا را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها، ۲۲ حلقه لاستیک قاچاق که بدون مدارک قانونی و گمرکی بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با بیان اینکه ارزش این محموله‌های قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص ۲ نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرقت خودرو در بوشهر و کشف در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از کشف یک دستگاه خودرو مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی‌نژاد فرمانده انتظامی کازرون گفت: ماموران انتظامی پاسگاه کوهچنار این شهرستان، هنگام انجام ماموریت و گشت زنی در محور‌های مواصلاتی، به یک خودرو پراید که به صورت بلاصاحب در کنار جاده رها شده بود مشکوک شدند.

او بیان کرد: ماموران پلیس در بررسی اولیه و استعلام از مرکز، مطلع شدند که خودروی فوق مسروقه و از شهر بوشهر سرقت شده است.
این مقام انتظامی افزود: خودرو مسروقه به یگان انتظامی دلالت و تلاش برای شناسایی و دستگیری سارق ادامه دارد.

توقیف ادکلن‌های قاچاق در زرین دشت

فرمانده انتظامی شهرستان زرین دشت از توقیف خودرو حامل ادکلن‌های خارجی قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمد بردبار فرمانده انتظامی شهرستان زرین دشت اظهار کرد: به منظور طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس مواد مخدر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محمور لار-جهرم، به یک خودرو هیوندا مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو، ۲۴۰ عدد ادکلن خارجی قاچاق کشف و یک نفر دستگیر شد، عنوان داشت: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق، ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

 پایان غم انگیز زندگی یک کارگر ساختمانی

فرمانده انتظامی زرین دشت گفت: کارگر ساختمانی هنگام انجام کار در پشت بام ساختمان، پس از برخورد با سیم برق دچار برق گرفتگی شده و جان خود را از دست داده است.

سرهنگ محمد بردبار فرمانده انتظامی زرین دشت گفت: در پی تماس با مرکز ۱۱۰ مبنی بر سقوط یک کارگر ساختمانی در روستای زیراب این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: در بررسی‌های اولیه و تحقیقات از افراد حاضر در صحنه محرز شد که کارگر در هنگام کار در یک پشت بام در حال جابجایی یک عدد میلگرد بوده که با سیم پایه برق اتصال پیدا می‌کند و موجب برق گرفتگی وی می‌شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نامبرده هنگام برق گرفتگی از پشت بام به زمین افتاده و موجب فوت او می‌شود، تصریح کرد: جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

جاسازی بیش از ۵۰ کیلو تریاک در اتوبوس

فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف ۵۷ کیلو تریاک در بازرسی از یک اتوبوس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی فرمانده انتظامی نی‌ریز بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری در محور زاهدان به سمت نی‌ریز، به یک خودرو اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو میزان ۵۷ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف اتوبوس جاسازی شده بود کشف و ۲ نفر در این خصوص دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ یوسفی از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
۴۸ کارتن ۵۰ تایی یعنی ۲۴۰۰ عدد ماسک!!
آخرین اخبار