استاندار بوشهر گفت:مردم نکات بهداشتی وزارت بهداشت را برای مقابله با ویروس کرونا جدی بگیرند.

مردم نکات بهداشتی وزارت بهداشت را جدی بگیرندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر امروز در حاشیه بازدید از روند فعالیت بیمارستان شهدای خلیج فارس بیان کرد: وزارت بهداشت دو نکته را برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا مورد تاکید قرار داده است یکی رعایت بهداشت فردی و دیگری خوددرای از سفر‌های غیرضروری. از مردم تقاضا داریم این دو نکته را جدی بگیرند تا هر چه زودتر بتوانیم این ویروس را شکست دهیم.

او ضمن تشکر و قدرانی از جامعه پزشکی استان بوشهر ادامه داد:دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، بیمارستان شهدای خلیج فارس را به طور کامل مهیای مبارزه با ورود احتمالی ویروس کرونا کرده اند.

استاندار بوشهر افزود: تا به این لحظه بیماری با مورد مثبت کرونا در استان بوشهر تایید نشده است، اما بیمارانی با مشکل تنفسی تحت نظر هستند که امیدواریم با همکاری مردم و تلاش جامعه پزشکی هر چه زودتر این ویروس را شکست دهیم.

گراوند تصریح کرد:دیروز خبر کذبی در فضای مجازی درباره توزیع ماسک انعکاس یافت، ماسک‌ها را استاد اجرایی فرمان امام برای وزارت بهداشت تهیه کرده بود. مقداری از‌ای ماسک‌ها با رایزنی‌های انجام شده در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قرار گرفت.

او با تاکید برا اینکه فضای مجازی به آرامش جامعه کمک کند یادآور شد: عده‌ای می‌خواهند به بی اعتمادی در جامعه دامن بزنند.

استاندار بوشهر عنوان کرد: به نیابت از مردم و مسئولان، از جامعه پزشکی و  مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان که جانانه پای کار آمدند قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.