مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: تا پایان هفته جاری در سطح استان اردبیل دمای هوا نسبت به دیروز ۱۰ تا ۱۵ درجه افزایش می‌یابد.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از حوالی ظهر امروز (سه شنبه ۱۳ اسفند) بتدریج از میزان ابرناکی کاسته شده و شرایط پایدار جوی در سطح استان اردبیل حاکم می‌گردد.

او بیان کرد: از امروز دمای هوا در طول روز‌ها روند افزایشی خواهد داشت، بطوریکه تا پایان هفته جاری در سطح استان اردبیل دمای هوا نسبت به دیروز ۱۰ تا ۱۵ درجه افزایش می‌یابد (البته طی دو روز آینده در مناطق مرکزی و جنوبی استان در طول شب‌ها و ساعات اولیه صبح دمای هوا چند درجه‌ای زیر صفر هم خواهد رفت).

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: طی روز‌های آینده در اغلب مناطق استان آسمانی صاف تا نیمه ابری با وزش باد ملایم پیش بینی می‌شود.

محمدی افزود: از اواخر وقت روز جمعه (۱۶ اسفند) ضمن وزش باد جنوبی (گاهی با سرعت تند) آسمان استان بتدریج ابری شده و در روز شنبه هفته آینده اغلب مناطق استان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است طی ۳۶ ساعت گذشته بارش‌های موثری در سطح استان به ویژه در مناطق شمالی و مرکزی استان رخ داد که بیشترین بارش باران در شهرستان گرمی (ایستگاه زهرا با ۳۲ میلیمتر) و بیشترین میزان برف در شهرستان نیر (ایستگاه بارانسنجی بلقیس آباد با ۵۲ سانتیمتر) به ثبت رسید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار