مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: جوی آرام با آسمانی صاف از فردا تا پایان هفته جاری در استان اردبیل پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده‌ی تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان اردبیل است که بطور متناوب تا امشب بویژه در نواحی مرکزی و جنوبی استان به فعالیت خود ادامه خواهد داد و موجب ابرناکی، کاهش محسوس دما، وزش باد (گاهی تند)، بارش باران و برف و مه خواهد گردید.

او بیان کرد: با توجه به شدت بارش‌ها و کاهش محسوس دما، یخبندان، لغزندگی، مه و کاهش دید افقی، در گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی و برف گیر استان اردبیل کولاک برف و اختلال در تردد جاده‌ای می‌تواند همچنان ادامه داشته باشد؛ لذا توصیه می‌گردد از سفر‌های غیرضرور اجتناب گردد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: از قبل از ظهر روز سه شنبه (۱۳ اسفند) از میزان ابرناکی کاسته خواهد شد و از ظهر روز سه شنبه تا پایان هفته، جوی آرام با آسمانی صاف تا نیمه ابری توام با افزایش نسبی دمای هوا در غالب مناطق استان اردبیل پیش بینی می‌شود.

محمدی بیان کرد: از روز جمعه با افزایش گرادیان فشار در سطح زمین و نفوذ زبانه‌های کم فشار بر روی دریای خزر شاهد حاکمیت جریان‌های جنوبی و وزش باد گرمیج (گاهی تند) در نواحی مرکزی و جنوبی استان اردبیل خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.