معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: همه راه‌های روستا‌های استان که در اثر بارش برف بسته شده بودند بازگشایی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،  رسول زاده معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: همه راه‌های روستا‌های استان که در اثر بارش برف بسته شده بودند، بازگشایی شدند.

 رسول زاده افزود: روز گذشته در پی بارش برف راه ارتباطی حدود ۲۵ روستا در شهرستان‌های سراب، میانه، هشترود و چاراویماق بسته شده بود که با تلاش نیرو‌های راهداری بازگشایی شد.

او با بیان اینکه در زمان حاضر مشکلی برای تردد در راه‌های استان وجود ندارد،گفت: هم اکنون تردد در جاده‌های آذربایجان شرقی و آزادراه تبریز  زنجان برقرار بوده و رانندگان می‌توانند به راحتی و با احتیاط در این مسیر‌ها تردد کنند.

رسول زاده گفت: به علت بارش برف، کولاک و محدودیت دید، گردنه صائین در مسیر سراب اردبیل بامداد دوشنبه بسته شده بود که با تلاش نیرو‌های راهداری ساعت ۵ صبح روز گذشته بازگشایی شد.

آذربایجان شرقی دارای ۱۴۲ دهستان و ۲ هزار و ۷۰۶ روستا بوده و حدود یک میلیون و ۱۴۵ هزار و ۴۴۲ نفر در این روستا‌ها سکونت دارند.

این استان دارای ۲۳۵ کیلومتر آزاد راه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار