معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه تلاش راهداران برای بازگشایی راه روستا‌های مسدود شده استان بواسطه بارش برف و کولاک ادامه دارد، گفت: در زمان حاضر تعداد راه‌های مسدود به ۱۰ روستا رسیده است و تلاش نیرو‌های راهداری برای بازگشایی تمامی مسیر‌ها تا نیمه شب ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،غلامرضا رسول زاده معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی  پنجشنبه شب در گفتگو با ایرنا با بیان اینکه تلاش نیرو‌های راهداری برای بازگشایی راه ارتباطی این روستا‌ها ادامه دارد، خاطرنشان کرد: از صبح امروز تا کنون مسیر ۵۵ روستا در مناطق کوهستانی شهرستان‌های هشترود، چاراویماق، میانه و بستان آباد بازگشایی شده است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی سامانه بارشی تا صبح روز جمعه در استان فعال خواهد بود و موجب بارش برف، لغزندگی معابر و مه گرفتگی می‌شود.

آذربایجان شرقی دارای ۱۴۲ دهستان و ۲ هزار و ۷۰۶ روستا بوده و حدود یک میلیون و ۱۴۵ هزار و ۴۴۲ نفر در این روستا‌ها سکونت دارند.

این استان دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.