تبریز؛

امدادرسانی راهداران عجب شیر به 80خودرو گرفتار در برف وکولاک

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان عجب شیر گفت: طی روز گذشته تاکنون، به 80 دستگاه خودروی گرفتار در برف که عروس داماد یکی از ان خودرو ها در جاده های این شهرستان بود ، امدادرسانی شد.

امدادرسانی راهداران عجب شیر به 80خودرو  گرفتار در برف وکولاکبه گزارشگروهاستان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ رضا سالاری فر اظهار کرد: در عملیات برف‌روبی که از ساعت 17 عصر چهارشنبه تا ساعت امروز ادامه داشت، 300 کیلومتر باند برف‌روبی شد و 200 تن ماسه نمک بر سطح جاده‌ها پاشیده شد.

وی با بیان اینکه تمام راهداران به صورت شیفتی و شبانه‌روزی در محورها فعال بودند، گفت: بیش از 60 خودروی گرفتار در برف توسط این راهداران نجات پیدا کردند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عجب شیر افزود: بیشتر این خودروها بدلیل نداشتن زنجیرچرخ برای تردد، با مشکل مواجه شده بودند.

وی از رانندگان خواست ضمن توجه به توصیه و هشدارهای پلیس٬ زنجیرچرخ و دیگر تجهیزات ایمنی را به همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر برف‌روبی محورهای روستایی نیز آغاز شده و رانندگان بدون زنجیر چرخ با وجود ادامه بارش برف، عملیات برف روبی و نمک پاشی در راه های اصلی روستایی توسط راهداران ادامه دارد و راه روستاهای بخش قلعه چای از جمله هرگلان ،چهار برود ،یایچی وحوری و چنار شهرستان بسته است.

سالاری فر گفت: در این عملیات 12خودرو سبک و سنگین در امر برف‌روبی و امدادرسانی فعال بودند و 24نفر از پرسنل این اداره مسئول خدمت‌رسانی به رانندگان و مسافران در این محورها هستند.

رئیس اداره هواشناسی عجب شیر نیز گفت: میزان بارش برف در ساعات گذشته در این شهرستان 25 سانتیمتر و در ارتفاعات به حدود 45 سانتی متر گزارش شده است.

فرهاد علی محمدزاده، وضیعت هوای عجب شیر در 24 آینده را همراه با بارش برف اعلام کرد و افزود: دمای فعلی هوای این شهرستان حدود شش درجه زیر صفر است که نسبت به روز گذشته هفت درجه سردتر شده است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.