معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تامین مواد اولیه را یکی از مهمترین نیاز‌های واحد‌های تولیدکننده موادضدعفونی در استان دانست و گفت : برای تامین سریع مواد اولیه این واحد‌ها تلاش می‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمد ابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : این واحد‌ها با وجود مشکلاتی که دارند با همه توان و امکانات خود ۲۴ ساعته در حال فعالیت و تولید هستند.

او گفت : واحد‌های تولیدی مذکور تلاش می‌کنند تا مواد ضدعفونی کننده و لوازم بهداشتی و یکبار مصرف شهروندان در این ایام را تامین و نیاز‌های استان را برطرف کنند.

الهی تبار گفت: در عین حال واحد‌های تولیدی مواد ضدعفونی و بهداشتی مشکلاتی از قبیل نقدینگی و تامین مواد اولیه دارند که در اسرع وقت رسیدگی و ان شالله مرتفع می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: همه مسوولان استان تلاش می‌کنند تا با فراهم کردن زیرساخت ها، هرچه زودتر شاهد ریشه کن کردن این بیماری باشیم.

او گفت: البته خود مردم نیز در کنترل این بیماری نقش بسزایی دارند و امیدوارم با رعایت بیشتر و عمل به توصیه‌های بهداشتی شاهد توقف بیماری کرونا در کرمانشاه باشیم.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.