فرماندار قصرشیرین گفت : تمامی رانندگان کامیون‌های صادراتی که از سراسر کشور وارد این شهرستان می‌شوند در مبادی ورودی براساس تصمیم‌گیری ستاد کرونا، به منظور پیشگیری از بیماری‌های کرونا کنترل می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی از کمربندی قصرشیرین به سمت مرز رسمی پرویزخان حرکت می‌کنند، ولی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا در ورودی شهر تیم‌های بهداشتی مستقر می‌شوند و علایم آن‌ها به منظور مقابله با ویروس کرونا ارزیابی و سنجش می‌شود.

او گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا در دنیا از همان روز‌های ابتدایی انتشار این ویروس و قبل از درگیر شدن کشورمان با آن، تیم‌های بهداشتی در مرز‌های رسمی خسروی و پرویزخان مستقر شدند و اقدام‌های پیشگیرانه برای مقابله با این بیماری انجام شده است که به طور مستمر تمامی رانندگانی که از عراق وارد کشور می‌شوند در ورودی مرز مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

او گفت: خوشبختانه تاکنون موردی از ابتلای این بیماری در شهرستان مشاهده نشده و مردم باید تمام توصیه‌های بهداشتی را در این زمینه جدی بگیرند و از تردد‌های غیرضروری خودداری کنند و برای شکست کرونا همکاری لازم را با ماموران بهداشتی و مسوولان داشته باشند.

فرماندار قصرشیرین از ضدعفونی ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری و همچنین گندزدایی خیابان ها، معابر و مکان‌های عمومی توسط شهرداری قصرشیرین خبرداد.

تاتار افزود: از ابتدای امسال تاکنون یک میلیارد و ۵۳۶ میلیون دلار کالا از مرز‌های خسروی و پرویزخان به عراق صادر شده است که از این میزان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار مربوط به پرویزخان و ۲۳۶ میلیون دلار نیز به خسروی اختصاص دارد.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: صادرات مرز رسمی پرویزخان نسبت به سال گذشته از نظر دلاری ۱۹ درصد و در مرز خسروی نیز ۳۷ درصد رشد داشته است.

او افزود: فعالیت در مرز‌های شهرستان به صورت ۲۴ ساعته ادامه دارد و از این نظر مشکلی نداریم.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.