به همت یگان جنگ نوین سپاه معابر و اماکن عمومی محلات علیه کرونا ضد عفونی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با شیوع کرونا در کشور یگان‌های مختلف سپاه به کمک دیگر ادارات به خصوص بهداشت و درمان آمده اند و در حوزه پیشگیری ضد عفونی و غربالگری این ادارات را یاری می‌کنند.

در همین راستا به منظور مهار و مقابله با گسترش ویروس کرونا عملیات ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهرستان محلات انجام شد.

مقابله با کرونا با کمک یگان جنگ نوین سپاه

این عملیات  از سوی  یگان جنگ نوین سپاه روح الله استان، سپاه ناحیه شهرستان محلات و با پشتیبانی شهرداری   شهر محلات  اجرا شد.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به آمادگی کامل برای مقابله با ویروس کرونا گفت: تشکیل قرارگاه زیستی، رزمایش عمومی برای افزایش آگاهی مردم استان، تشکیل قرارگاه شفا، استفاده از ظرفیت پیشکسوتان و آمادگی مراکز درمانی سپاه روح الله تنها بخشی از اقدامات سپاه استان برای مقابله با این ویروس است.

سردار کریمی افزود: در این راستا ۷ مرکز درمانی سپاه و وسایل و تجهیزات جهت سم زدایی و سم پاشی و ضد عفونی در اختیار ادارات مسئول قرار دادیم و همچنین تمامی مراکز درمانی برای انجام هرگونه معاینات پزشکی آماده هستند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد تمامی مراکز درمانی سپاه این استان برای ارائه خدمات در آماده باش کامل هستند که این آمادگی از ابتدای کار اعلام شده و از همان ابتدا تمامی مراکز درمانی برای انجام هرگونه معاینات پزشکی آماده بوده و هستند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.