مدیر منطقه ۳ شهرداری اهواز گفت: عملیات زیرسازی معابر از سوی معاونت فنی و عمرانی این منطقه همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی مرادحسینی مدیر منطقه ۳ شهرداری اهواز گفت: با هدف توزیع عادلانه خدمات به شهروندان در محلات مختلف سطح منطقه و به منظور توسعه و عمران شهری، زیرسازی معابر شهرک پرواز و منازل فرهنگی جنب کوی جانبازان در حوزه ناحیه ۳ این منطقه از شهرداری در حال اجرا و پیشرفت فیزیکی است.

او با اشاره به اینکه موضوع بهسازی و ایجاد توسعه و نوسازی معابر و مسیر‌ها از وظایف ذاتی خدمات رسانی شهرداری به شهروندان است، بیان داشت: این مقوله یکی از اولویت دارترین رئوس برنامه و هدف گذاری به شمار می‌رود.

مراد حسینی اظهار کرد: در کنار تمامی اقدامات خدماتی و زیباسازی که برای آماده سازی سطح منطقه جهت استقبال از نوروز در حال انجام است و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای دارد، پروژه‌های عمرانی نیز به همت حوزه معاونت فنی و عمرانی این منطقه در حال اجرا است.

این مقام مسئول در پایان ضمن تشکر از تلاش بی وقفه معاونت فنی و عمرانی این منطقه و نیرو‌های زحمتکش خود، افزود: عملیات زیرسازی به منظورتامین رفاه و آرامش شهروندان، تسهیل در عبور و مرور و بهبود وضعیت معابر شهری است که عملیات آسفالت ریزی محلات مذکور در آینده نزدیک نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.