رئیس بنیاد مسکن شهرستان دزفول میزان اجرای آسفالت در روستای المهدی این شهرستان از پارسال تاکنون را ۲۰ هزار متر مربع عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا ایزدی‌فر رئیس بنیاد مسکن شهرستان دزفول گفت: از سال گذشته تاکنون، ۲۰ هزار مترمربع آسفالت در روستای المهدی این شهرستان اجرا و امروز سه شنبه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر تحویل دهیاری شد.

او بیان کرد: آسفالت معابر این روستا از توابع بخش سردشت دزفول با ۱۲ میلیارد ریال اعتبار انجام شده است.

ایزدی فر با بیان اینکه این اعتبار از طریق قیر رایگان و اعتبارات ملی تامین شده است، اظهار داشت: روستای المهدی با ۲۳۷ خانوار و افزون بر یکهزار نفر جمعیت در بخش سردشت دزفول واقع شده است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان دزفول با تبریک ایام دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: با رفع نیاز‌های مردم اجازه نخواهیم داد انقلاب از یاد برود.

او افزود: توسعه زمین‌های شمال غرب روستای المهدی و تهیه سند منازل از دیگر اقدامات بنیاد مسکن در روستای المهدی است ضمن اینکه پارسال ۲۰۰ قطعه زمین برای توسعه این روستا واگذار شده است.

ضرغام فرخی دهیار روستای المهدی دزفول نیز با بیان اینکه این روستا حدود ۳۰ هزار مترمربع آسفالت نیاز دارد، گفت: اجرای فضای سبز و اشتغال اهالی در طرح‌های گلخانه اطراف روستا از جمله خواسته‌های اهالی است.

بیش از بر ۱۰۰ طرح عمرانی شهرستان دزفول با یکهزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار در دهه مبارک فجر بهره‌برداری می‌شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.