به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این مشکل میتواند ناشی از دلایل متعددی باشد که در ادامه میخوانید.
۱- روغن استفاده شده بسیار رقیق و ناکارآمد است. از روغن غلیظتر استفاده کنید.
۲- واشر پیچ زیر کارتر فرسوده شده و نشتی دارد.
۳- واشر فیلتر روغن کارآیی خود را از دست داده و نیاز به تعویض دارد.
۴- واشر پمپ بنزین خراب شده و نشتی دارد.
۵- واشر زیر سینی جلو میل لنگ را بررسی و رفع عیب کنید.
۶- کاسه نمد گلویی دلکو را بررسی کنید.
۷- واشر درپوش سوپاپها را از نظر نشتی مورد بررسی قرار دهید.
۸- اگر دودی سیاه و غلیظ که نشان از سوختگی روغن است از اگزوز خارج شد، ایراد از خرابی رینگ پیستونهاست که نتوانستهاند جلو ورود روغن به محیط سیلندر را بگیرند.
۹- در صورت خرابی راهنمای سوپاپها، آنها را تعمیر و حلقه لاستیکی قرار گرفته روی ساق سوپاپ را تعویض کنید.
۱۰- کاسه نمد میل لنگ معیوب است.
منبع: خودروکار
انتهای پیام/