انتشار ویدئو تبلیغاتی دستگاه مرموز وان‌پلاس در شبکه‌های اجتماعی

به تازگی ویدئوی تبلیغاتی دستگاه مرموزی از شرکت وان‌پلاس در صفحه توئیتری آن منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وان‌پلاس هندوستان به تازگی در توئیتر خود پستی منتشر کرده است که یک دستگاه جدید را تبلیغ می‌کند. بر اساس این تبلیغ توئیتری، دستگاه جدید قرار است در ۳ مارس رونمایی شود.

اطلاعات به دست آمده از محصول بعدی وان‌پلاس

متاسفانه ویدئوی منتشر شده به ما در به دست آوردن اطلاعات جدید کمک خاصی نمی‌کند و ما حتی دقیقا نمی‌توانیم بفهمیم که این محصول چیست. البته به لطف وان‌پلاس انگلیس ما اکنون می‌دانیم این تبلیغ برای یک گوشی هوشمند یا هر کالای تجاری دیگر نیست. این مسئله بدان معناست که قرار نیست که پس از رونمایی این محصول با یک عضو جدید از خانواده وان‌پلاس ۸ مواجه شویم.

شما می‌توانید ویدئوی منتشر شده توسط وان‌پلاس هندوستان در توئیتر را مشاهده کنید. به نظر شما این محصول جدید چیست؟

تصاویر منتشر شده از محصول آینده وان‌پلاس

البته ویدئو تنها چیزی نبود که از این محصول جدید منتش شد. چند تصویر نیز از این دستگاه منتشر شده است که با دیدن آن‌ها می‌توانیم متوجه جزئیات بیشتری از این دستگاه شویم. اما باز هم نمی‌توان اطلاعات زیادی از آن‌ها به دست آوریم. این تصاویر را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:


بیشتر بخوانید: افشای اولین تصویر واقعی از گوشی OnePlus 8 Pro


انتشار ویدئو تبلیغاتی دستگاه مرموز وان‌پلاس در شبکه‌های اجتماعی

انتشار ویدئو تبلیغاتی دستگاه مرموز وان‌پلاس در شبکه‌های اجتماعی

انتشار ویدئو تبلیغاتی دستگاه مرموز وان‌پلاس در شبکه‌های اجتماعی
در آخر باید بگوییم که حتی اگر مراسم رونمایی ۳ مارس برای خط تولید گوشی وان‌پلاس ۸ نباشد، شایعه شده است که این سازنده تلفن همراه چینی برای معرفی رونمایی از آن در ماه مارس یا آوریل برنامه دارد. پس در نتیجه به احتمال زیاد در آینده‌ای نه چندان دور این دستگاه را به طور واقعی با تمام جزئیات آن مشاهده می‌کنیم.

مطمئنا در آینده‌ای نه چندان دور اطلاعات بیشتری از این دستگاه مرموز در فضای مجازی منتشر می‌شود که ما آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم اما تا آن زمان تنها می‌توانیم صبر کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mohammax
۱۷:۳۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
دوستان فکر کنم این دستگاه مرموز با توجه به عکس ها گوشی باشد که دوربین سلفی زیر نمایشگر دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
خود ویدئو و تصویر که دوربین گوشیه و از نمای خیلی نزدیک فیلمبرداری شده، خود محصول هم فکر می کنم مربوط به یک تکنولوژی خاص و جدید مربوط به دوربین گوشی باشه.