فرمانده انتظامی زرند از افزایش ۶۱ درصدی کشفیات مواد مخدر پلیس این شهرستان طی امسال در مقایسه با سال قبل خبر دادوگفت:درصد قابل توجهی از این افزایش کشفیات مرهون آگاه سازی و مشارکت مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ محمود خدادادنژاد فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت:در راستای مبارزه با پدیده خانمان سوز مواد مخدر اقدامات گوناگونی توسط مجموعه انتظامی شهرستان زرند امسال به مرحله اجرا گذاشته شده است.

او افزود: از جمله اقدامات مطرح در سال جاری اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با موادمخدر برگزاری جلسات آموزشی با موضوع معضلات مصرف مواد مخدر در مساجد و دیگر جوامع هدف، ارائه مشاوره به خانواده‌های آلوده به این پدیده، تهیه بروشور‌های آموزشی مرتبط و توزیع در مناسبت‌های مختلف بر پایی نمایشگاه‌هایی با رویکرد پیشگیری از اعتیاد را می‌توان عنوان کرد.

سرهنگ خدادادنژاد تصریح‌کرد:در همین رابطه از ابتدای سال جاری در شهرستان زرند طرح مبارزه با پدیده مواد مخدر به صورت مداوم که به مرحله اجرا گذاشته شده به‌طوری‌که کشفیات سال جاری به مدت مشابه سال قبل ۶۱ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر بیان داشت:اجرای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر با قدرت در شهرستان زرند ادامه خواهد داشت و بی‌شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با موادمخدر و جلوگیری از قاچاق آن با ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی می‌تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

پلمب قلیان سرا‌ها در جهت پیشگیری از بیماری کرونا در زرند

فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت:در جهت پیشگیری از بیماری کرونا در طرح برخورد با قلیان سرا‌های مختلف در زرند به اجرا در آمد.

 سرهنگ محمود خدادادنژاد فرمانده انتظامی شهرستان زرند با اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا طرح بازدید و سرکشی از سفره خانه‌های سنتی و واحد‌های صنفی ارائه‌دهنده قلیان در دستور کار اداره اماکن پلیس امنیت عمومی در این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ خداداد نژاد با بیان اینکه در این طرح ۷ واحد قلیان سرا تعطیل و پلمپ شد افزود:هم اکنون هیچ قلیان‌سرای در شهرستان زرند فعال نیست و با تعامل سازنده‌ای که با واحد‌های صنفی بازی‌های رایانه‌ای برقرار کرده‌ایم که کلیه این واحد‌های صنفی نیز در اقدامی خودجوش و مشارکتی فعالیت خود را متوقف کردندو هم اکنون هیچ واحدی در این صنف نیزباز و فعال نیست .

فرمانده نیروی انتظامی زرند هدف از اجرای این طرح را نظارت کامل بر اصناف مختلف در راستای رعایت اصول بهداشتی و ارتقاء امنیت اجتماعی عنوان کرد و گفت:کسب رضایت مندی مردم و افزایش احساس امنیت در سطح شهرستان از اولویت‌های پلیس است و تلاش پلیس برای مقابله با هنجارشکنان به صورت جدی ادامه داردو در این مسیر شهروندان نیز می‌توانند با معرفی اصناف مختلف از طریق شماره تلفن‌های ۱۱۰ مارا در تامین بهتر امنیت یاری کنند.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.