رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا سرویس‌های آبخوری و آب سرد کن‌ها فعلا غیرفعال است.

بسته شدن سرویس‌های آبخوری و آب سرد کن‌ها اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتربهنام رضا مخصوصی،  رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در ستاد پیشگیری از کرونا این شهرستان گفت: برای مقابله با کرونا سرویس‌های آبخوری و آب سرد کن‌ها تا مدتی غیرفعال می شوند.

او با اشاره به ضدعفونی کردن محل برگزاری  نماز جماعات و مساجد افزود: وسائل مشترک همچون مهر، چادر، تسبیح و سجاده ها نیز موردی است که ضرورت دارد هرچه سریعتر ضد عفونی شوند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد ادامه داد:‌ پارک ملت به علت قرار گرفتن در مسیر عبور مسافران مورد توجه ویژه برای ضدعفونی قرار دارد و به دلیل  تردد  هموطنان سایر شهر‌ها در این نقطه ، می تواند محلی برای انتقال ویروس کرونا باشد.

مخصوصی با تاکید بر اینکه ۲۵درصد مبارزه با کرونا به عهده‌ی نظام درمانی و ۷۵ درصد به عهده‌ی سایر نهاد‌ها است گقت:همشهریان مراسم جشن و سوگ خود را تا حد امکان برگزار نکنند چرا که تجمعات این چنینی از مهمترین مکان‌ها برای انتشار ویروس کرونا است.

او بیان کرد: هر فردی از قم یا مکان‌های آندمیک برمی گردد باید تا ۱۴روز در قرنطینه‌ی خانگی باشد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اضافه کرد: از دستگاه محترم قضایی تقاضا داریم به کمک ما آمده و با منتشرکنندگان شایعات کرونا در فضای مجازی برخورد کند.

مخصوصی گفت:کادر درمانی اسدآباد با تمام توان آماده درمان موارد مشکوک و خدمت رسانی به همشهریان است و همشهریان از تردد بی دلیل در بیرون و حضور در بیمارستان برای ملاقات بیماران بپرهیزند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.