رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از اختصاص ۳۰۰ تخت بیمارستانی سینا همدان برای بیماران مشکوک به کرونا خبر داد.

اختصاص ۳۰۰ تخت بیمارستانی برای بیماران مشکوک کرونا در همداندکتر رشید حیدری مقدم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  از اختصاص ۳۰۰ تخت بیمارستانی سینا همدان برای بیماران مشکوک به کرونا در این شهر و در سایر شهرستان های استان در صورت وجود دو  بیمارستان یکی از آنها برای بیماران مشکوک به کرونا در نظر گرفته شده است.

او  افزود: در سایر شهرستان های استان هم یک بخش در هر بیمارستان به بیماران مشکوک به ابتلای کرونا اختصاص یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه تنها دو مورد آزمایش مثبت ابتلا به ویروس کرونا در همدان داشته ایم افزود: از دیروز روزانه ۱۰ نفر بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بعداز بهبودی  از بیمارستان مرخص می شوند.

حیدری مقدم با بیان اینکه در روزهای اولیه ابتلا به بیماری کرونا و یا آنفولانزا بهتر است افراد اتاق خود را از سایر افراد خانواده جدا کنند و با استراحت و مصرف مایعات گرم و میوه بهبود یابند افزود : تنها افرادی که تب بالا و تنگی نفس شدید دارند به بیمارستان و مراکز درمانی مراجعه کنند .

او بیان کرد: اگر بهداشت فردی و عمومی بیشتر رعایت شود مردم می توانند بر بیماری کرونا پیروز شوند.

حیدری مقدم بر خانه ماندن و حضور نداشتن در اماکن عمومی هم تاکید کرد و گفت: برای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا مردم از سفر های غیر ضروروی هم پرهیز کنند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.