رئیس مجمع جهادگران استان مرکزی از نهضت جهادی بسیجیان برای پیشگیری و مقابله با کرونا با خبر داد.

نهضت مقابله با کرونا به همت گروه‌های جهادی در استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سید عباس حسینی رئیس مجمع جهادگران استان مرکزی از بهره برداری از نهضت گروه‌های جهادی  در حوزه های  پیشگیری، تست و مقابله با کرونا خبرداد.

حسینی با اشاره به راه اندازی مرکز غربالگری کرونا در اراک به همت پزشکان بسیجی افزود: این مرکز به همت بسیج دانشجویی، دانشگاه علوم پزشکی اراک و گروه‌های جهادی فعال دانشگاه علوم پزشکی برقرار شده و در حال ارائه خدمت است.

او اضافه کرد: همچنین در راستای تعادل بخشی به بازار ماسک و رفع دغدغه مردم گروه‌های جهادی با استفاده از تجهیزات کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان مرکزی شروع به تولید ماسک‌های پارچه‌ای کرده اند.

رئیس مجمع جهادگران استان مرکزی بیان کرد: تعدادی از این جهادگران بسیجی هم در مساجد و محافل عمومی همچون پارک‌ها و خیابان‌ها به شهروندان آموزش‌های مناسب را در حوزه پیشگیری ارائه می دهند.

او ادامه داد: برای ضدعفونی و توزیع ماسک در اماکن عمومی هم از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده خواهد شد که مواد لازم برای ضدعفونی را دانشگاه علوم پزشکی و شرکت‌های شیمیایی استان مرکزی تأمین و این عملیات از سوی جهادگران اجرا می‌شود.

حسینی با اشاره به اعلام آمادگی حدود ۸۵ گروه جهادی استان مرکزی برای مقابله با کرونا تصریح کرد: مردم ولایتمدار استان مرکزی اطمینان خاطر داشته باشند که فرزندان جهادگران بسیجی آن‌ها با نیرو‌های متخصص خود همانند روز‌های سخت سیل فروردین ماه تا ریشه کن شدن این بیماری در کنارشان خواهند بود و لحظه‌ای از پای نخواهند نشست

او تاکید کرد: از مردم درخواست دارم ضمن حفظ آرامش و خونسردی کمک کنند تا با هم و در کنار هم با احساس مسئولیت نسبت به رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه هرچه زودتر این بیماری ویروسی را شکست دهیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.