هاشمی گفت: با شیوع ویروس کرونا در کنار سلامت افراد، معیشت اقشار آسیب پذیر جامعه نیز تهدید شده است که خیران باید به تأمین معیشت این قشر کمک کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در دویست و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه ۱۱ اسفند ماه) برگزار شد، گفت: با توجه به بیماری کرونا و شیوع آن در شرایط سختی هستیم و دوران بسیار حساسی را سپری می‌کنیم و در حال مشاهده اپیدمی کرونا هستیم.

رئیس شورای شهر تهران افزود: با شیوع این بیماری در کنار آن که سلامت جامعه تهدید شد، معیشت بسیاری از افراد جامعه نیز دچار اشکال شد که باید خیرین وارد کار شوند و به معیشت افراد آسیب پذیر رسیدگی کنند.

هاشمی با اشاره به روز جهانی سازمان‌های مردم نهاد ادامه داد: برای مقابله با ویروس کرونا باید مراقبت‌ها از سوی افراد انجام شود و در این شرایط نیز سازمان‌های مردم نهاد (سمن ها) می‌توانند وارد کار شوند و به آموزش و کنترل شیوع کرونا کمک کنند.

او بیان کرد: در مدیریت شهری می‌توان با انجام و اعمال فرآیند دور کاری مسیر کنترل ویروس کرونا را دنبال کرد و اصحاب رسانه نیز می‌خواهم فضای پرتنشی را برای جامعه ایجاد نکنند، زیرا تنش و استرس در فضای جامعه باعث کاهش سطح ایمنی افراد جامعه می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار