معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور اعلام کرد: هر گونه اجبار مردم به عضویت در پیام رسان‌های بیگانه فاقد وجاهت قانونی است و با خاطیان برخورد خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، باتوجه به مصوبات شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی درخصوص ساماندهی پیام رسان‌های اجتماعی، شهروندان گرامی می‌توانند مراکز آموزشی را که به جای استفاده از پیام‌رسان‌های ایرانی، از طریق شبکه‌های اجتماعی خارجی اقدام به ارائه آموزش از راه دور، اعلام تکالیف درسی و یا هرگونه ارتباط با دانش آموزان یا اولیاء می‌کنند را با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور گزارش داده تا از طرق مربوطه پیگیرد قانونی صورت پذیرد.

تاکید می‌شود هر گونه اجبار مردم به عضویت در پیام رسان‌های بیگانه فاقد وجاهت قانونی است و با خاطیان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حجازط
۰۶:۵۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
با سلام ببخشید الان مدرسه دخترمن گفتن باید برا کلاسها حتما تلگرام نصب کنید خوب من چه کاری میتونم بکنم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
یعقوب محمدی
۲۲:۰۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
سلام و خسته نباشید .
متاسفانه علی رغم میل باطنی مجبور به نصب پیام رسان تلگرام برای اطلاع از اخبار ، فعالیتها و دروس ارائه شده توسط معلم ها و مسئولین مدرسه دخترم شده ایم ، یکی از مدارس منطقه 17 تهران به نام شهیدان مجتهدی.
لازم به توضیح است با توجه به فیلتر شدن تلگرام ، لازمه بهره برداری از این پیام رسان ، نصب فیلتر شکن در گوشی میباشد که خدا میداند چه آسیبهایی را به خانواده ها میزند .
جای تاسف دارد تا آنجایی که حقیر اطلاع دارد ، تمامی مدارس منطقه ما فعالیتشان در پیام رسان تلگرام میباشد و جای هیچ انتخاب و اختیاری برای والدین وجود ندارد.
آخرین اخبار