فرماندار حمیدیه بر لزوم توجه ویژه به راه‌های روستایی و اصلی این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی فرماندار شهرستان حمیدیه در آیین تکریم و معارفه رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان که با حضور معاون اداره کل راهداری استان خوزستان برگزار شد، به مشکلات راه‌های روستایی و اصلی اشاره کرد.

او با اشاره به مشکلات شهرستان حمیدیه در زمینه جاده‌ها و راه‌های روستایی و همچنین ترانزیت، عبور راهیان نور و طریق الحسین بودن مسیر  این شهرستان بر لزوم توجه ویژه به این شهرستان تاکید نمود.

هاشمی در ادامه به وقوع سیلاب در ابتدای امسال در شهرستان حمیدیه و نبود امکانات اشاره کرد و بیان داشت: با همکاری اداره کل  و چارت سازمانی و تجهیز اداره از نظر ماشین آلات سنگین باید رفع مشکلات موجود تسریع یابد.

فرماندار شهرستان حمیدیه در ادامه این جلسه از زحمات سلامات نیا مدیر سابق تقدیر و تشکر کرد و سید یوسف هاشمی به عنوان مدیر جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای معرفی و خواستار تلاش دوچندان جهت رفع مشکلات راه‌های روستایی شد.

سید یوسف هاشمی دارای مدرک کارشناس ارشد مهندسی عمران است و از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶ مسئولیت واحد مسکن شهرستان شادگان را بر عهده داشت و معاونت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان از سال ۹۷ تا ۹۸ را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.